Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Coola gosedjur


Överst: Chester från Acne Jr (Bild: Barnlyan), nederst till vänster :Tokdjur från Åhlens (Bild: Åhléns), nederst till höger: nallarna Big Mouth (Bild: Barnvänligt)

Jag är ett stort fan av Acnes kläder och skulle bära dem jämt om jag hade råd. :-) Föga förvånande blev jag också störtförälskad i den störtcoola vinylnallen "Chester" från Acne Jr. Vet inte hur skön den är att mysa med, men den skulle definitivt pryda sin plats i barnrummet. Är man trött på traditionella lurviga mysnallar har annars Åhléns ett alternativ i sina roliga Tokdjur. De är verkligen hur söta som helst och lite mer tok behöver vi väl alla? Fulsnygga är nallarna Big Mouth. Jag kan dock inte låta bli att dra på munnen när jag ser dem - och de lyckades med sitt minst sagt stora leende vinna mitt hjärta efter en kort kamp. Mys på! :-)

Kommentarer:

Vinylnallen är jättefin! Man blir glad när man ser den och det kompenserar kanske goset. Visst behöver vi mer tok :) Tokdjuret med plåster på fastnade jag för, vet inte riktigt varför, något för tokdoktorn kanske, haha. Ha en mysig söndag!

2009-04-05 @ 10:49:29
Mia

Jättesöta men man undrar ju om priset gör de köpvänliga. Barn ska ju kunna sova, leka ute/inne och flänga med sitt gosedjur överallt.

2009-04-05 @ 11:14:21

Vilka ur gulliga gosedjur :D Vill ha en själv och sätta på srivbordet.....blir man lite så där barnsligt glad.



Tack för kommentaren om foton :) Det var taget ett år sen i San Diego. Nu är jag tillbaks i Köping, så inget sånt fint väder har vi :P Längtar tillbaka! :) Men visst var det fint nu under helgen med solen. Vaden framme där du är också?

2009-04-05 @ 12:28:42

Söta - de hade prytt sin plats i barnrummet.

2009-04-05 @ 14:06:19

Jag måste säga att gosedjuren har verkligen ändrat både form och utseende sedan mina barn var i den åldern! Vet inte om det är till det bättre... eller sämre... har svårt att bestämma mig. Huvudsaken är att barnen tycker om dom!

Sv. Ja, jag kanske kan hitta en framtid inom datorernas värld... hihi

Fortsatt trevlig söndag!

2009-04-05 @ 14:08:16

Nej vad söta! Det finns så himla mycket fina gosedjur nu för tiden! Som passar in i olika inredningar :) Supersöööta!

2009-04-05 @ 17:05:47

Japp! Fulsnygg var ordet :)



K R A M // t i n a

2009-04-05 @ 18:41:19

vinylnallar verkar praktiska...men inte helmysiga att krama kanske?

2009-04-05 @ 23:59:34

Jag gillar dessa tokiga djur. Försökte mig på att sy en råtta till barnen, blev i samma stil som de vänstra nedre!

2009-04-06 @ 09:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...