Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Boktipset


Boktips: Perenner och Trädgårdens rum (bild privat).

Dagens boktips är ett bokklubbstips. Våren närmar sig och det börjar klia i fingrarna! Trädgårdsböckerna har fått vila lite men nu åker de fram igen. Två av mina favoriter är "Nya trädgårdens rum" av Christel Kvant och Heidi Palmgren, som visar hur man planerar sin trädgård på lämpligt sätt  och "Perenner" av Björn och Marie Hansson vilken är lite av ett perennlexikon med vackra bilder på alla möjliga blommor. Om man går med i boklubben Hem och Trädgård så kan man köpa bland annat dessa två för 39 kronor styck (+frakt 39 kronor).  Köper man dem på Adlibris kostar de 179 kronor respektive 188 kronor styck.  Man förbinder sig att köpa 1 bok inom ett år. Lätt gjort!


Kommentar:

Ja men visst var lampan billig! Ska köpa två, om jag ska köpa den :) Måste fortsätta kika runt ett tag till...

Hade jag haft en trädgård hade jag definitivt gått med i klubben!

Kram Frida

2009-02-03 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...