Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Mjukglass från Eilersen och vårsköna kuddar


Soffa Soft Ice fån Eilersen, kuddar Colorado och Natal från Mimou (Bilder: Eilersen och Mimou)

Eilersen lanserar i samband med Stockholm Furniture Fair flera nya soffmodeller. Min favorit heter Soft Ice och är designad av Jens Juul Eilersen. Soffan marknadsförs med "Soft Ice - sweets for today's softer man" - och "woman" skulle jag bestämt  vilja lägga till. De stiliga raka formerna i kombination med en inbjudande mjukhet tilltalar mig starkt. Här vill Slösa gärna krypa upp och mysa tillsammans med de fina kuddarna i härliga vårfärger från Mimou. Spara myser däremot nästan lika bra bland kuddarna från Mio. Något som gör Spara extra glad är att Mio har en köp 3 betala för 2 kampanj på alla prydnadskuddar till och med den 30 mars. :-)


Kuddarna Dupion och Garden från Mio (Bild: Mio)

Kommentarer:

... och vad är du, Spara eller Slösa?

Jag tilltalas av kuddarna från Mimou, gillar den lite mer dämpade nyansen... när man nu får jämföra. Snygg soffa!

2009-02-05 @ 18:02:21

Fin blogg och intressant:)

2009-02-05 @ 18:48:49

Jag är definitivt en slösa i smak och tanke - och ibland även i praktiken - när jag lyckats spara. ;-)

2009-02-05 @ 19:05:02
Soffliggaren

Vilka mysiga kuddar! Flera av dem får gärna flytta hem till mig. Gärna den "bladiga" nere till höger...

2009-02-06 @ 05:13:01

Åh, tack! :) Fin blogg du har med härliga bilder :) Ha en bra fredag!

2009-02-06 @ 07:44:49

Soffliggaren: Om du bara visste vad du och blogg-Maria har lika smak. Man skulle nästan kunna tro att ni är släkt... ;-)

2009-02-06 @ 08:13:02

Tess: Tack! Man gör vad man kan för att förgylla vardagen med skönhet. Ha en bra fredag du med!

2009-02-06 @ 08:13:55

jag gillar den turkosa kudden längst ner :D

för jag har dom hemma ;)



snygg blogg.

skönt med lite heminredning istället för en massa mode.

2009-02-12 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...