Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Sproost stiltest - facit

Malins resultat (Bilder: Sproost)

Vi läste om Sproosts skojiga stiltest i Proformas blogg och var, nyfikna som vi är, såklart tvungna att kolla in vad vi har för stil - enligt dem. Jag, Malin, som var Vintage Modern och Zen Style känner mig väldigt "Vintage Modern" även om vi inte har så mycket vintage hemma - än. Beskrivningen att jag gillar moderna möbler men inte gillar när det blir för sterilt stämmer väldigt väl. Maria säger så här om sitt resultat: "Jag tyckte nog att det stämde ganska bra. Jag är en blandare, lite här och lite där oavsett om det gäller mat, musik eller inredning. Hur som helst mitt "rum" skulle kosta 14000$ och det har jag ändå inte råd med. :-)" Vilken stil har ni?


Marias resultat (Bilder: Sproost)

Kommentarer:

Vi fick samma resultat!! lite kul med det där testet tycker jag. Ska be fredrik göra det också, kul att se om han får samma som jag eller om det kanske blir helt annorlunda.



/nina

2009-02-12 @ 23:10:16

Visst är det kul! Jag var tvungen att kolla en gång till och det blev så gott som samma som första gången!

Min man fick också testa och han hade samma som mig + Mondern Elegance. Tur att vi tycker någorlunda lika i alla fall... haha!

2009-02-12 @ 23:38:34
Marias storasyster

50 % Nuntucket Style, 50 % Arts and crafts....

2009-02-13 @ 04:32:44

Kul, det måste jag kolla!



Kram

/Johanna

2009-02-13 @ 12:15:00

Jag fick nästan samma resultat som Maria :-)



41% Contemporary

29% Rustic Revival

30% Cottage Chic

2009-02-13 @ 22:44:49
Christel

Äntligen lyckades jag göra det.

Provade några ggr på jobbet men det funkade inte.....kanske ska fatta piken. :-)



Jag fick iaf:



40% rustic revival 40% cottage chic 20% modern elegance.



Hmm nu får jag nog läsa på vad det betyder egentligen.

2009-02-15 @ 12:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...