Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Sommarblogg


Sommarkänsla i massor! (Bild: Style Files)

Nu när Maria kan se fram emot tio (!) veckors semester och när jag på fredag stämplar ut inför sex härligt lediga veckor kommer även bloggen i semesterstämning. Vi stänger inte bloggfabriken helt - men inläggen blir troligtvis mer sporadiska och med lite mindre inredning och mer vykortskaraktär. Kanske får vi en glimt av Marias Italienresa och av våra (förhoppningsvis) lata dagar i stugan på Bjäre? För er som inte gillar sommarformatet - ha tålamod... När hösten närmar sig återkommer vi i gammal god form - men dit längtar vi inte! För att sparka igång sommarkänslan bjuder vi idag på ett vykort från gårdagens födelsedagsfirande på Ystad Djurpark. Ha en härlig sommar! Det ska vi. :-)


Ettårsfirande på Ystad Djurpark


Kommentarer:

Va underbart med sex veckor semester! :)

2009-06-24 @ 08:32:57

Ja, men vad skönt med fler sommarbloggar, jag tänkte också ha lite längre mellan inläggen.

Sex och tio veckor! Jag som tyckte fem veckor var mycket! Ser härligt ut i vattenlandet, det har varit för kallt när vi varit där.

Ha en skön sommar!

2009-06-24 @ 10:31:12

Vilken sommarGLÄDJE du bjuder på, tummen upP!!

2009-06-24 @ 11:19:27

Ja men det är väl klart att man får ha semester. Tänker göra inlägg efter tid och lust. Solen styr nog upp lite... och naturligtvis hoppas jag det fina vädret fortsätter. Vykortsinlägg är faktiskt också trevligt!

Goa somriga bilder du visar, gillar dom på barnen :)

Förresten... det var stjärnflocka på bilden här om dagen.

Ha en fin dag!

2009-06-24 @ 11:53:28
Mia

nu måste jag komma ihåg allt jag har att säga



* härligt det ser ut med badandet. jag kom in från gräsmattan precis för att mixa en smoothie - självklart kollar jag datorn samtidigt - och det är stekhett ute. det är en svettpelle som skriver till dig just nu..:)

* håller med dig om "den vita svenska stilen". jag älskar vitt och avskalat men tycker som så att man ska gå efter husets själ och plats. ett flera hundra år gammalt hus mitt inne i den småländska skogen ska ju inte se ut som ett radhus i Kensington. Det är hus-våldtäkt! Nej jag tycker de finaste husen är där huset och ägaren bor i harmoni.

* de röda lackskorna förresten. det var en läsare som tipsade om att de faktiskt kommer från Office. Tror de kan beställas från nätet.



Stor kram

Mia

2009-06-24 @ 11:57:32

Vad härligt med semester!

2009-06-24 @ 12:08:50

Fina bilder! Man får ju ha semester på bloggen också:) Den ska ju inte bli ett tvång. Då får vi se om det blir en åhustur på semestern då:P Kram

2009-06-24 @ 12:21:34

Det är så härligt att det är sommar!

Kram Sandra

2009-06-24 @ 13:17:44

Vilket härligt ettårsfirande ni verkar ha haft! :-) Jag hoppas såklart att få se några inlägg här på bloggen under sommaren men till dess får ni ha en alldeles underbar semester! Kram Anna

2009-06-24 @ 19:49:19

Tycker ni gör helt rätt. Känner själv att blogginläggen inte kommer lika ofta som tidigare. Man måste passa på att njuta av sommaren!

Ha det så bra på era semestrar. /Jenny

2009-06-24 @ 20:19:43

Semester är bra och att stänga ned ett tag är friskt . Ha en skön sommar.

2009-06-24 @ 21:11:19

Mys på!



Kommer in och tittar, de vet ni!!!



Maliin

2009-06-24 @ 21:32:46

Vilken härlig färgkavalkad...



Tycker ni gör helt rätt som tar bloggen med en nypa salt under semestern, det gör jag oxå, finns annat att göra då lixom.



Ha det så gott och kram1

2009-06-25 @ 06:29:40

Er dag ser alldeles extra mysig med både att se på djur och bada. Måste barnen ha uppskattat.

Det låter underbart med semester.

Njut av den. bloggfabriken måste också få vila,l!

Ha en skön dag! Kram

2009-06-25 @ 08:31:51

Jag ser fram mot era semesterspaningar. Ha en underbar semester båda två!

2009-06-25 @ 22:02:03

Njut av er semester!!!



Kram Annette

2009-06-25 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...