Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Dusch & bad med det lilla extra


Duschvägg Westerbergs Clear, Montoni takdusch (bilder: Hemvaruhuset), badkar Vieques av Patricia Urquiola, Agape (bild: Style Park)

Vem vill inte ha ett badrum med det lilla extra? Med alla fina prylar som finns på marknaden är det lätt att åstadkomma. Om jag skulle göra om ett badrum nu och slippa tänka på vare sig utrymme eller budget skulle ovanstående produkter ligga bra till. Den enkla duschväggen utan dörrar känns elegant och en takdusch känns som ett måste i varje badrum med lyxkänsla. Geniet Urquiolas badkar är bara SÅ läckert. En stilfull blandning mellan gammalt och modernt. Det är lite gammal plåttunna över det, men samtidigt väldigt sobert - en inte helt enkel avvägning. Jag skulle byta ut vårt badkar mot det här vilken dag som helst. :-)

Kommentarer:

Ja men det var ju snyggt! Vi har inte ens badkar, duschar istället... 2 stycken!

2009-03-02 @ 17:56:26

Hejsan! Har du lust att bli Veckans blogg hos mig och få en bild av din blogg och en länk till din sida?



Jag väljer en ny bloggare varje vecka som jag tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet. Om du är intresserad är det bara att lämna en kommentar hos mig! :) Jag kollar in alla bloggare som vill bli valda. Jättebra sätt för dig att få nya läsare och för mig att hitta nya spännande bloggar att följa. :)



(Kika in tidigare vinnare under kategorin "Veckans blogg".)

2009-03-02 @ 18:09:11

Tänkte tävla om en sådan där dusch hos Helena. Våran dusch har bara vanligt munstycke.

2009-03-02 @ 18:22:52

Åh, ja det vore inte fel. Du är väl med i tävlingen hos Helena? Man vet aldrig, någon gång kanske man vinner. :) KRAM Emmy

2009-03-02 @ 19:21:02

NICE BLOG :) MANY HUGS DELANIE

2009-03-03 @ 10:22:02

den där duschen skulle jag inte säga nej till!

2009-03-03 @ 12:23:46

Det där badkaren var ju härligt!

Från o med idag går det förresten att vinna en barntavla (elefanten) hos mig! Lite för att fira att jag börjar sälja dem! =)

Ha en finfin dag!!

kram Marie

2009-03-03 @ 15:18:12

Så snygga saker! Älskar verkligen fristående badkar!

Kram Frida

2009-03-03 @ 17:16:29
AKP

mmmm sååå mysigt =))

2009-03-05 @ 10:07:39

Dexirewic abuxizoyek umaca ujiximedu ezosixu te avufa i iyazoxepud e, decutaq!!!

2012-10-16 @ 08:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...