Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Finfint för barnen från Sebra


Blandade godsaker från danska Sebra (Bilder: Sebra, Kurragömma)

Jag har tidigare haft med den fina barnsängen från danska företaget Sebra Interior i ett barnrumskollage. Sebra som gör möbler, textilier och leksaker till barn gör dock så mycket fina saker att de förtjänar ett helt inlägg. De är lite gammeldags med sina virkade leksaker, men uttrycket på sakerna lyckas ändå bli modernt och fräscht. De virkade zoo-djuren är hur coola som helst för att inte tala om babuscha-varianten med katter och hundar. Sittkuberna klädda med textil är en annan favorit. Det var inte helt lätt att välja ut vilka saker som skulle få vara med i kollaget, det finns hur mycket fint som helst. Bara plånboken och utrymmet sätter gränsen. :-)

PS. För mer finfin Sebra-inredning kolla MissFixtrix inlägg från igår. DS.

Kommentarer:

Ja jösses va mycket snyggt de har. Jag gillar nästan alla deras grejer.



/NIna

2009-03-05 @ 22:59:55

Tyvärr är det så att plånboken styr... tråkigt!

Mycket fina saker för barn, det stickade är lite roligt!

2009-03-05 @ 23:07:43

Det har verkligen mycket snygg, min väggkuber är därifrån....ursnygga och rejäla i själva trät.



Idag har jag knappt inga ögon, jo det har jag men är så svullen att jag knappt ser, förkyld i bägge ögonen oxå. Man får tack för det.....trist.



Kram och ha det så bäst!

2009-03-06 @ 06:06:45

Vad mysiga leksaker, jätte fina och fin färgkombination det är på de!

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

2009-03-06 @ 07:11:52

Jag tycker också att alla sakerna är hur fina som helt. Har också noterat att entusiasmen är inte alls lika hög hos mina barn. De vill hellre ha plastsaker.... Ibland är det nog de vuxna som tilltalas mest av den snygga designen. Men visst sitter det en stickad apa på min dotters rum ändå. Och glor, För han brukar inte få vara med att leka. Men fin är han! :)



Trevlig helg!a

2009-03-06 @ 09:05:26

Mycket fint för småbarnen.

Fast väggkuber kan väl var i "vuxenrummet" också,L!

Som sagt: Det är plånboken och utrymmet som styr!

Ha en go helg tjejer!

2009-03-06 @ 14:07:39

TAAAACK för din gulliga gratulation :) Värmer!



Önskar dig en finfin helg!

2009-03-06 @ 14:51:26

Vilket härligt inlägg!

Jättefina barnsaker!

Sofie

2009-03-06 @ 16:33:35

Supersött! Härliga grejer att ha i ett barnrum.

2009-03-07 @ 19:13:03

Du har en jättemysig blogg med massor av tips och inspiration! Kul att jag hittat hit tyck ja! :D

2009-03-11 @ 15:10:18
Pelle

Hej, chansar på att fråga dig, vi har sökt efter vägg-

kuber, du har foton på Sebras,- vet du var man köper

dessa eller liknande i Stockholmstrakten?

(har ingen blogg annars hade jag skrivit den)

mvh Pelle Berg

2010-11-16 @ 13:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...