Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - I trädgården


Bild: Living Etc

De senaste dagarna har vädret visat sig från sin allra bästa sida här i Skåne. Solen har flirtat flitigt och det har varit vår i luften. Vädret och Marias smarriga grillrecept från igår får mig att längta efter långa sommarkvällar i det gröna med mat, dryck och mycket prat i goda vänners lag. Ikväll fredagsmyser jag därför i den här otvungna skogsgläntan med kulörta lyktor och drömmer om sommaren med ett glas vin i handen. Slå dig ner du också - vi har gott om plats och kvällen är lång... Trevlig helg! :-)

Kommentarer:

Nu funkar kommentarsidan!

Vi har också haft bra väder de sista dagarna, härligt!

Startar du upp grillen så kommer jag, en bit att åka men, som sagt, kvällen är lång!

Trevlig helg!

2009-03-20 @ 16:46:53
Christel

Det är väldigt trevligt att varje fredag få läsa dina små berättelser om ngt fint ställe.

Tack för det och trevlig helg

2009-03-20 @ 16:56:25

Jag slår mig gärna ner! Tar med en flaska vin så kan vi sitta där och prata länge om bl.a konstnärens färgpalett, så galet snyggt hem!!!

Kram

2009-03-20 @ 17:01:17

Vilken mysig bild. Var ute på altanen idag utan skor för första gången denna vår. Härlig känsla även fast jag bara var ute för att rista mattor (hihi). I helgen har vi kalas för lilla L så ikväll ska här bakas.



Ha en trevlig helg.



/Nina

2009-03-20 @ 17:01:27

Den där gläntan ser verkligen mysig ut - jag längtar till ännu lite varmare dagar så att man kan sitta ute med en stor latte (eller ett gott glas vin lite senare på kvällen :-) härliga vänner och bara njuta...

2009-03-20 @ 17:40:39

Mys mys! Ha en trevlig fredagskväll, och en trevlig helg förstås!



Kram

/Johanna

2009-03-20 @ 18:25:09

Mmm va det såg trevligt ut! De har ju lovat härligt väder i helgen så det gäller att njuta av våren! Go helg

2009-03-20 @ 19:58:15

Det ser verkligen jättemysigt ut. Har själv fikat på balkongen i spaghettistolen två gånger denna veckan. Hoppas vädret fortsätter i helgen.

2009-03-20 @ 20:30:02

Hej Malin!

Jag försöker kommentera ditt senaste inlägg men det går inte och det var likadant igår, hela förmiddagen!

Konstigt va!?

Ville att du skulle veta om det...

Kram

2009-03-21 @ 09:56:57

Vad härligt att solen fliratar med er! Det gör ju att man längtar och drömmer om ljuva sommarvindar och kvällar!

2009-03-21 @ 09:58:28

Försökte kommentera er trädgård i mars men det går inte så jag skriver här istället.

Snacka om att man blir avundsjuk, jag blir grönare än gräset på bilden :) Här ligger drivor av snö och man blir verkligen påmind om hur avlångt Sverige är. Ha en fin helg och njut av våren.

2009-03-21 @ 09:59:34
Mia

Underbar bild! Som jag längtar efter sommaren, jag var inte skapt för vinterklimat.



Härlig helg

kram Mia

2009-03-21 @ 10:31:56

Där skulle jag gärna sitta och slappa just nu, är nyvaken efter att ha jobbat natt...

Blir nog vita gardiner trots allt...dessa får komma upp till hösten ist.



Kram!

2009-03-21 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...