Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Vi fick en utmaning...



av fina bloggaren Mari. Utmaningen handlar om att det är viktigt att älska sig själv - och det är väl en viktig sak att komma ihåg! :-)

Reglerna är som följer:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka till 3 personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Tror att både jag och Maria, har passerat komplexens ålder. Vi blivit tillfreds med hur vi ser ut - vilket jag hoppas att alla kan få vara. :-) Här kommer dock några saker som vi vill lyfta fram lite extra:

Maria:

1. Brösten - eftersom jag för tillfället helammar är de finfina mest hela tiden!

2. Magen - normalt har jag en ganska fin mage, just nu är den väldigt mjuk och påsig men det hoppas jag ska försvinna.

3. Jag är nöjd med att jag inte är speciellt missnöjd med något - den tiden är tack och lov förbi!

Malin:
1. Håret - tjockt och med självfall vilket gör det rätt lättskött och fint.
2. Långa smala kroppen - har det angenäma problemet att inte behöva tänka på vad jag stoppar i mig. För tillfället är jag faktiskt på tjock-diet. Amningen gör att jag försvinner.
3. Magen - trots två barn på rätt kort tid och minimalt med träning lyckas den se lite vältränad ut. Vet inte hur den gör, men jag gillar det. :-)


Vi skickar den vidare till Anna-Karin, Nina och Rebecka.

Kommentarer:

Va kul att ni antog utmaningen, härligt!!

Kul att läsa!



Kram på Er!!!

2009-03-10 @ 19:07:28

Tänk att kunna äta vad man vill! För mig räcker det med att tänka på godis så går jag upp flera kilon... haha!

Kul läsning!

2009-03-10 @ 19:39:33

Malin, jag stod över sist jag fick den och sorry jag gör det denna gången också. Men i vanliga fall älskar jag utmaningar :-)

2009-03-12 @ 00:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...