Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Trappgalleri


Så är då vårt länge efterlängtade trappgalleri äntligen påbörjat. Med tre våningar är det mycket vägg att fylla så det var lika bra att börja rejält. Först ut är således en enorm konstplansch från senaste Louisiana-besöket - "Image after image" av Gerhard Richter. En ny bekantskap för mig och kärlek vid första ögonkastet. Där den hänger i trappan sprider den glädje både på första och andra våningen. Taveljakten fortsätter...

Nu tar jag bloggledigt till på måndag. En elak förkylning med feber kom och tog den lilla energi som fanns över till bloggen. Den energi om finns kvar spar jag till barnen och den hemvändande maken. :-) Ha ett fint slut på veckan!

PS. För er som undrar hur det går för mannen så är han på väg hemåt nu. Landar i Rom imorgon, sedan väntar en liten lagom busstur till Sverige. Hemma till helgen! :-) DS.





Kommentarer:
Moas mamma

Skönt att höra att mannen äntligen är på väg hem nu! Om inte Kajsa vill kalasa själv på lördag är du och Ebba hjärtligt välkomna också. Och krya på dig!

2010-04-21 @ 08:26:57

Åh, vilken fin affisch! Har väldigt länge velat besöka Louisiana men det har aldrig blivit av. Måste ta tag i det där. ;)

2010-04-21 @ 08:51:59

Ja den tavlan flörtar med mig också det måste jag erkänna =) SNYGG



Hoppas att du mår bättre nu Malin!



K R A M // T i n a

2010-04-21 @ 08:58:42

En tavla som ger energi, på många (vånings)plan :-)

Förälskeler ska man bejaka



Ta väl hand om dej min vän. Nu är det viktigast att ha krafterna till familjen.

Skönt att Tomas är på väg hem.........

Men vägen blev lång......



Kram från Lissen.

Bild på goaste babyn kommer snart :-)

2010-04-21 @ 09:24:59

Jäklar vad snygg! Jag vill också ha ett eget trappgalleri! Och ja, nu ska jag verkligen ta och boka in en tur till Louisiana...

2010-04-21 @ 10:46:05

Så snyggt!

Vi har också en vit trappa, dock med två väggbelysningar som är lite i vägen när jag måttat tavlor. Men något ska nog få komma upp så småningom.

Så skönt att han är på hemväg till slut!

2010-04-21 @ 10:51:29

Vackert!

Krya på dig och ha en härlig helg...

Kramen.

2010-04-21 @ 11:25:28

Åå vad den tavlan var snygg där, verkligen perfekt!



Skönt att Tomas är på väg hem förstår att han är efterlängtad, speciellt om du har blivit sjuk nu också. Krya på dig och ha det så bra!

Kram, Jenny

2010-04-21 @ 11:58:17

Wow vilken stor tavla! Jättesnygg va den! jag har gjort försök till galleri i våra trappor men jag tycker inte att jag lyckas så bra. Lite har med val av ramar o göra o sen storleken, mängden o placeringen. Det e inte helt lätt!

sen e våra väggar hopplösa att borra i så kan inte flytta om så enkelt heller o mannen e aldrig sugen på o sätta upp nåt så jag får alltid tjata o övertla ett tag först :-)



Skönt o hör att din man e påväg hem! Min pappa ska flyga hem från Kroatien i morron e det tänkt o vi ska flyga till Sthlm på fre, hoppas, hoppas att det funkar!

2010-04-21 @ 14:52:56

Tavlan gör sig perfekt i hallen hos dig! Den är dessutom så fin att jag har lust att sätta mig i bilen på direkten och åka dit, undra om de kan ha en webshop tro... Moderna museét har ju det, så det torde inte vara en så dum idé för Louisiana heller ;)

2010-04-21 @ 16:57:11

Krya på dig!!



Kram Annette

2010-04-21 @ 19:57:10

Så cool tavla! ska bli kul att se hur det blir sedan med resten.Krya på dig,och vila så mycket som möjligt.kram kram!

2010-04-21 @ 20:28:52

Det här bådar gott och jag ser fram mot fortsättningen! Riktigt snygg tavla!



Krya på dig!

Trevlig helg behöver jag väl knappast säga, kan väl knappast bli annat när mannen kommer hem.

Kram på dig!

2010-04-21 @ 23:40:58

Krya på dig! Och du, vilken snygg tavla! Den gillar jag.

2010-04-22 @ 08:36:26

Vilken fin tavla. Jag jösses vad ett askmoln kan ställa till det. Jag har haft en grupp och själv varit i Amsterdam det blev buss hem. Krya nu på dig! Kram

2010-04-22 @ 10:44:36

Jösses - ett ord jag inte använder så ofta, men stackars Tomas, vilken resa.



Riktigt fin planch.

2010-04-22 @ 11:31:53

Väldigt vacker tavla!

2010-04-22 @ 17:50:53

Trappan ser helt fantastisk ut. Vilken fin avslutning högst upp! Tavlan är kanon fin, spännande de att se fortsättningen.

2010-04-22 @ 20:16:53

Vilken snygg tavla! Och det är ju ett perfekt utrymme för en tavelvägg. Ska bli kul att se fortsättningen!

2010-04-22 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...