Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Garbo - en stjärna




Inspirerande miljöer hos Garbo

Tillbaka från helgen i Stockholm sedan några dagar. Härligt att åka iväg sådär på tu man hand och få lite vuxentid. Prata hela meningar, tänka färdigt tankar, njuta av god mat i flera timmar... Underbart! Förutom obligatoriska Åhléns och NK - där vi tröttnade fort bland alla julhandlande människor besökte vi givetvis också en hel del inredningsbutiker. Besökets favoriter var helt klart R.O.O.M., som visade en hel del inspirerande miljöer, och Garbo på Brahegatan. Garbo levde verkligen upp till mina högt ställda förväntningar med sin oerhörda stilsäkerhet och vackra miljö. Helt klart värt en omväg. :-)






Läckert stajlat hos R.O.O.M.


Kommentarer:

Förstår att det måste vara härligt att få prata, umgås och tänka hela tankar. Måste vara en energikick med egentid.



Aha, Garbo, ska sättas upp på minnesbanken.

Kram

2010-12-08 @ 22:33:44

Blev helt kär i Garbobutiken, den måste jag besöka vid nästa besök. Förstår vad du menar med att tala hela meningar. Var och handlade med en fyraåring och en sjuåring idag som såklart är jätteduktiga och snälla, men allt är så intensivt och jag tror inte jag hann med att tänka en hel tanke och då har jag dem ändå bara ett par timmar.

2010-12-08 @ 22:59:03

Gott med lite egentid... för två!

Älskar butiker som säljer både inredning och växter, det hör ihop för tänk ett hem utan växter! Jag får en känsla av Danmark när jag ser bilderna!

Säger som Lissen... sätts upp i minnesbanken!

Kram

2010-12-08 @ 23:03:24

Fina inspirationsbilder! Garbo skulle jag också vilja besöka någon gång.

2010-12-09 @ 06:44:42

Älskar den "gröna" bilden - där skulle jag vilja sitta och fundera på livet! :-)

2010-12-09 @ 07:44:49

Åh det låter som ni har haft en toppenhelg. Härligt! Garbo känns ju som att man bara måste besöka efter era fina bilder. Ha en toppen dag

Kram kram

2010-12-09 @ 08:06:48

Garbo vill jag till. Tack för titten!

2010-12-09 @ 08:45:14

Vilka underbara bilder ni bjuder på!

2010-12-09 @ 10:32:48

Vilka härliga miljöer du bjuder på! Och vad härligt det låter att bara sticka iväg och vara...just att få sitta ner och äta gott tillsammans och prata klart tillsammans. Låter som en bra julklapp!

Kramen.

2010-12-09 @ 11:57:25

Skrattar för mig själv och känner igen det så väl - prata hela meningar och tänka färdigt sina tankar...ja det är inget man är bortskämd med.



Garbo ser ju verkligen ut att vara värt ett besök!



Kram, Jenny

2010-12-09 @ 22:47:50

Så härligt och så mysigt det lät!!! Nu inspirerade du mig...:)

Garbo har jag inte hört talas om, tack för tipset!!



KRAM

2010-12-10 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...