Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

DecorMaison: WallKotyr - DressedUp Living



DecorMaisons nya kollektioner är alltid spännande. Allt som oftast är det åtråvärda tapeter fotograferade i inspirerande miljöer. Den senaste kollektionen "WallKotyr" är verkligen inget undantag. Inspirationen till de svenskproducerade nonwoven-tapeterna har hämtats "från designerns skissbord, modehusens runways och parisisk Haute couture". DecorMaison bjuder in till "en värld av skönhet" och jag vill gärna ta steget in. Har lite svårt att välja en favorit men måste jag så får det bli den nedersta i form av en klädvägg. Så cool att ha i hallen - och helt given som tapetval i den walk-in-closet jag så hett efterlängtar.






Pressbilder från DecorMaison


Kommentarer:

Grymt snygga bilder med fin styling tyckte jag när jag såg bilderna. Kanhända sveps de med i morgon :)

2010-01-28 @ 14:55:11

Måste få skryta så har jag snyggare och läckrare tapeter i mitt dator/syrum :-) De går inte av för hackor...

Har varit och kollat lite på tapeter men får avvakta och jag som är sååå sugen.



Ha en bra kväll!!!



2010-01-28 @ 18:17:43

Annorlunda och kul!

2010-01-28 @ 20:39:07

Väldigt fint!

2010-01-28 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...