Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Linnarp in "Da House"



Nu är det hög tid att börja redovisa några av de förändringar vi gjort i huset sedan vi fick flytta tillbaka i slutet av februari. Jag har ända sedan jag såg den skönt stylade bilden av vitrinskåpet Linnarp i Sköna hem varit smått förälskad. Jag som inte ens varit särskilt förtjust i vitrinskåp tidigare började tänka om - och när maken var på så var det naturligtvis inget att vänta på. Det bästa med IKEAs priser är ju att man inte behöver fundera så länge innan man slår till. Sagt och gjort - nu står det där vid matplatsen och rymmer både porslin, recept, leksaker, böcker och annat. Tillsammans med en inramad plansch från vårt museibesök i Köpenhamn och en gummikruka från Wilma & friends har det gett en ny inramning till matplatsen.




Kommentarer:

Vad roligt att det blev skåpet! Jag har också en hangup sedan den där bilden i Sköna Hem. Det blev mycket tjusigt hemma hos er.

2010-03-24 @ 08:54:33

Supersnyggt Malin! Allt harmonierar så läckert till varandra. Dessutom mycket förvaring till Ikeas superba priser. Fräck affisch, också!!!!!!!!!



Mmm, förstår att det räcker med EN vecka, sedan är maken efterlängtad på många sätt.

Ha en skön onsdag.// Kram Lissen

2010-03-24 @ 08:56:42

Jaa, vad snyggt! Så kul att få se det på plats hos er, tyckte den passade jättebra. Och fint inramat också med tavlan och krukväxten!

Och dessutom så bra pris på skåpet också.



Jag har också haft ögonen på skåpet, men inte fått med mig maken (ännu i alla fall).

Jag skulle vilja testa den hemma, det är så svårt att i förväg veta om skåpet funkar på den plats jag tänkt mig. Men då måste jag förstås lyckas övertala maken till det arbetet - att inhandla och skruva upp försiktigt det som går. Med risken att allt måste skruvas ner igen, paketeras ihop, och lämnas tillbaka. (Vi har gjort såna "misstag" förut, och det blir ju förbenat mycket skruvande....)

2010-03-24 @ 09:18:00

Det är väl ett säkert vuxentecken att man gillar vitrinskåp, för de är ju inte bara snygga utan praktiska också!

Den där bilden från Sköna Hem har nog gjort intryck på många.

2010-03-24 @ 09:35:38

Nu sitter jag med hakan på tangentbordet... Så in i bänken SNYGGT!!!! Inte bara skåpet utan altihop!!! Jisses så duktig du är!! Nu blev jag riktigt sugen på det skåpet. Riktigt sugen..!

Kram

2010-03-24 @ 09:45:55

Så snyggt det blev och vad fint du har stajlat det:) Nu blev jag inspirerad till att fixa till vårt vitrinskåp;)



Hoppas du har en fin dag

Kram Linda

2010-03-24 @ 10:30:25

Mycket fint OCH praktiskt, mindre damm

=)



Fint med svart



Ha en bra dag!!



Maliin

2010-03-24 @ 10:31:31

Mycket mycket fint! Snyggt med ett svart också.

2010-03-24 @ 11:00:10

Snyggt! Även jag har på senaste tid fått upp ögonen för detta snygga vitrinskåp.

2010-03-24 @ 12:15:35

Jag är inte heller någon vitrinmänniska men det där var riktigt snyggt. Bra med förvaring kan man ju heller aldrig få nog av.

Kram

2010-03-24 @ 12:57:56

Jag har också funderat på det vitrinskåpet. Har haft sådan beslutsångest om vad vi ska ha vid matplatsen, men till slut så bestämde vi oss för att sambon bygger vidare på skänken har börjat på tidigare.

Men när jag ser på dina bilder blir jag så sugen igen...



Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med barnen. Skönt att du får hjälp av din mamma. Kul att läsa dina kommentarer hos mig. Visst är det underbart med barn men de tar ju så enormt mycket energi från en... Hur gamla är dina barn?



Kram Jenny

2010-03-24 @ 13:00:00
Åsa

Mycket snyggt. Hoppas kunna komma och se det live snart!

Kram!

2010-03-24 @ 15:36:54

Å va snyggt! Jag e inte heller så förtjust i vitrinskåp men det här va jättesnyggt! Och ni har "inrett" det snyggt också, det tror jag e väldigt viktigt, annars ser det mest skräpigt ut.



Vi har ju ett slags vitrinskåp, BESTÅ, från IKEA, men vi valde täckta dörrar ist för vitrindörrar. Men när jag blir sugen på o byta det så kan jag absolut tänka mig det här!

2010-03-24 @ 15:36:54

Åh jag tröttnar aldrig på att få se hur andra har det hemma. Tjenahejsan vad fint ni har!



Om sanningen ska fram så är jag nog inte så duktig vid symaskinen.. eller inte så nogrann - fort ska det gå annars kan det kvitta :) Men förhoppningsvis utvecklas jag mil efter mil på symaskinen :)

2010-03-24 @ 20:58:53

Jättesnyggt! Skulle också behöva en extra förvaring. Fast det har jag ju, kom jag på! Hihi! Ett hörnskåp, som jag älskar! Gillar gummidäckskrukan också. De är så snygga!!

2010-03-24 @ 21:59:32

Superdupersnyggt och konstplanchen brevid sitter som en smäck!

2010-03-24 @ 22:50:23

Snyggt, Malin... så fint det blev! Tur Ikea finns!

Planschen gillar jag, var väldigt sugen på en när jag såg dom hos Par Courrier.

Ja, nu måste ni väl trivas ännu bättre!

2010-03-25 @ 00:33:47

Så fin så fin!! vitrinskåp är ju praktiska och denna var så fin.Gillade tavlan du har på väggen.Kul att få en glimt av ert hem.Kram kram!

2010-03-25 @ 16:26:55

Snyggt - jag har också tittat på det där skåpet. Men här finns det ingen mer plats, så det blir se men inte köpa.

2010-03-25 @ 23:27:49

Skåpet är jättefint och gör sig verkligen bra vid matplatsen! Jag hade gärna haft ett vitt, men det verkar ju tyvärr inte finnas...



Kika gärna in på min blogg där jag just nu har en tävling med två grafiska tryck från Studio Nele i potten. Vinnaren själv väljer färg på motivet. Hoppas du vill vara med, annars önskar jag dig en trevlig helg!



Vänliga hälsningar,

Elin

2010-03-26 @ 19:16:03

Så jäkla snyggt! Så läckert inrett! Och jag gillar verkligen planschen jättemycket! :) Trevlig helg!

2010-03-26 @ 21:52:21

Verkligen supersnyggt Malin. Jag är själv sugen på ett inköp av detsamma men kan inte hitta plats åt det riktigt.

2010-03-28 @ 12:04:20

vad fint de blev :) snyggt med alla fina detaljer i..

2010-04-03 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...