Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

En rockig gran


Trädekorationer "Day Wood" och svartvia kulor "Day Fine" från Day Home Collection, silverfärgat hjärta (Nordhjem), virkat hjärta från Bloomingville (Fröken Fräken), julgran med nitar och vit metallfågel från Madam Stoltz (Nostalgi)

Det finns så mycket roligt/snyggt/coolt att pynta granen med att jag blir alldeles tokig. Tokig för att det är svårt att välja och ännu mera tokig för att när jag väl har valt så är det bara att inse att det inte fungerar att klä granen i nya kläder varje år. Tur att bloggen, där jag kan välja hur mycket julgranspynt jag vill utan att överkonsumera och spendera ett öre, finns. :-) Här kommer så gran-"stassen" som känns hetast just nu. En salig blandning av romantiskt vitt och silver, modernare trä och svartvita ränder och som kronan på verket rockiga granar i svart läder med nitar.

Kommentarer:

Att frossa i tanken och klicka runt och njuta av det vackra, räcker för det mesta.



Så rätt så Malin, inte kan man byta ut hela tiden.



Kram Lissen

2010-11-24 @ 22:46:58

Visst är bloggen bra, man kan frossa hur mycket som helst i det mesta!

Själv kör jag bara med vitt och lite silver i granen men de svartvitrandiga från Day gillade jag. Kollade priset... jag avstår nog ändå! :)

Kram

2010-11-24 @ 23:45:59

Åh de där randiga kulorna...!!!



Håller med dig Malin! Bloggen stillar mycket!!:)



KRAM

2010-11-25 @ 14:22:47

Gillar dina tips, framförallt grejerna i träoch de vita fåglarna

2010-11-25 @ 18:34:42

Ja, i sådana lägen är bloggen perfekt.



I mitt läge är nog det största problemet var julgranen ska stå. Vi har så mycket konstiga vinklar och vrår så det är riktigt svårt att få plats med en julgran.



Hoppas allt är bra med dig!

Kram, Jenny

2010-11-25 @ 20:54:26

de svartvitarandiga var ju helt ljuvliga! Jag köpte några från Day på rea förra året, de är helt underbara de med. Så kul att ta fram det nu!

2010-11-25 @ 22:09:47

Åhh så fint! Har nog själv ganska mesigt pynt i granen men i år blir det bara en liten bordsgran så lite nytt pynt kanske det blir.

2010-11-27 @ 17:15:04

Åh, de svartvita var ju för snygga! Men jag är faktiskt inte så sugen på gran i år. :-/ (Och bara för att jag sa så började maken protestera, som aldrig nånsin har velat ha gran förr.) ;-)



Botanic City går i graven, förresten. Hela lagret säljs ut till 50-80 % rabatt! Skynda, fynda, efter jul är sagan all...



Kram!

2010-11-28 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...