Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - Bland växterna

När hösten slagit till och det gröna ute sakta försvinner passar det bra att låta naturens gröna ta mer plats inomhus istället. Därför fredagsmyser vi idag bland Sköna hems inspirerande bilder där gröna växter får spela en stor roll i inredningen. Det finns få så enkla sätt att skapa hemtrevlighet som med några väl valda och omsorgsfullt placerade krukor med vackert innehåll.

Fredag igen alltså... Vart tar tiden vägen? Har knappt hämtat mig från förra helgens skaldjursfrossa. ;-) I helgen fortsätter vi kalasandet med storasysters födelsedagsfirande. Det som är i paketet hade jag mer än gärna fått själv... Förstår inte det där med att det är roligare att ge än att få. Både och är bäst tycker jag. ;-) Ha en riktigt fin helg!
Bilder Sköna hem

Kommentarer:

Gillar de där blåa stolarna, trodde när de kom att någon vågat gå loss med egen pensel först. :)

Ha en fin kalashelg!

Caroline

2010-10-29 @ 09:07:24

Önskar dig en riktigt skön helg!



Lät himla gott med skaldjursfrossa...mmmm! :)

2010-10-29 @ 15:00:52

Ha en helt ljuvlig helg. Kram kram

2010-10-29 @ 16:33:15

Vilka ljuvliga bilder!!! Vill måla mitt köksgolv vitt NU!!!:) Och de där växterna på sista bilden såg jag att de hade på Ica idag... hm...



Ja fredagarna duggar tätt... ha en trevlig helg!

Blev så nyfiken på vad paketet innehåller=O

Kram

2010-10-29 @ 19:09:37

Så fint med lite annorlunda växter.menjaghar verkligen inte gröna fingrar & kan inte ha växter som sk amkt vatten.Jag är en sån som glömmer vattna både blommor,växter & ge våra stackars fiskar mat här hemma.Kram & trevlig helg!

2010-10-29 @ 19:38:47

Det är ju så härligt och vilosamt med grönska. Och vad snyggt det är med växter på stam!!! Vill ha något liknande som klarar sig ute året runt...

Hoppas du får en finfin helg!

Kram, Jenny

2010-10-29 @ 20:58:36

Den översta bilden är helt underbar! Ha en underbar helg.

2010-10-29 @ 21:04:22

Så vackert det är med växter...det är bara det där med att vattna som hakar upp sig här hos mig!

Ha en underbar helg!

Kramen.

2010-10-29 @ 22:08:48

Vad vore livet utan växter! Jag köper en del faktiskt både i kruka och färska. det gör så mycket till ett hem.

Håller med dig om att det är minst lika roligt att få!

Trevlig helg!

Kram

2010-10-30 @ 00:18:41

Du bjuder alltid på så härliga bilder!

2010-10-31 @ 00:10:31

Bilden överst är helt underbar!! Gillar den verkligen.

Kram

2010-10-31 @ 15:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...