Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - Vid middagsbordet



Idag välkomnas helgen med lite matplatsinspiration. Inredning är verkligen en outsinlig källa att gräva ur. Det finns så många olika stilar att välja bland och inom varje stil ett oändligt antal variationsmöjligheter. Fördelen: jag tröttnar aldrig. Nackdelen: jag blir aldrig "färdig"... ;-)

De här miljöerna tilltalar mig och känns samtidigt enkla att genomföra i en svensk standard-"lya" utan en enorm budget. Vitt, svart och trärent är gemensamt för de tre och ligger onekligen i tiden. Extra hårt bultar mitt hjärta för de översta.

På söndag välkomnar vi maken hem efter en veckas arbete i Singapore. Mycket efterlängtad av både fru och barn. Först ska vi få finbesök av mormor och morfar - och spendera ledig fredag med att köpa födelsedagspresenter till "moi" medan barnen är på dagis. Jag ska inte klaga... :-) Trevlig helg på er alla!

Bilder: Coté maison

Kommentarer:

Jag blev väldigt förtjust i första bilden du visar, vilken fin mix av stolar. Hoppas du och familjen får en riktigt härlig helg i det fina höstvädret vi har i Skåne:-)

2010-10-01 @ 09:54:49

Hej! Fyller du år? Grattis i förskott! (Eller?) Håller verkligen med om att nackdelen med inredning är att man aldrig blir färdig! Det kommer så mycket nytt och man får så många idéer att man inte var man ska börja. Ha en skön helg! Kram

2010-10-01 @ 09:54:58

Jag gillar också den första bilden!!

Om du fyller år så säger jag självklart grattis!!! :D

Hoppas du får en underbar helg!

2010-10-01 @ 10:34:16

Snygga bilder, mycket inspirerande!

2010-10-01 @ 15:03:56

Åhh, jag gillar också den första bilden. Snyggt med träinredningen till det svart/vita!



Kika in hos mig och vinn valfria designprylar för 1500:-. Länka gärna ;)!!! En urgullig tjej som har startat webshopen, vill gärna hjälpa henne igång!!!



KRam och njut av oktoberhelgen!!!

Sofie

2010-10-01 @ 17:01:27

gillar din blogg skarpt! D

lust å följas via bloglovin? :)

2010-10-01 @ 20:52:42

Härliga miljöer...ett fint lugn infinner sig!

Kramen.

2010-10-02 @ 12:44:22

Grattis till dig i för/efterskott!!!

Skönt att familjen snart är komplett igen. Verkar som det är en hel del jobbresor?!



Härliga bilder. Speciellt den andra bilden. Matplatsinspiration är något som jag varit ute efter länge nu, men jag kan aldrig bestämma mig och det blir inga förändringar här hemma...



Kram, Jenny

2010-10-02 @ 21:04:50

Jag tycker den första matplatsen är finast men det är nog också för att jag tilltalas av det svarta golvet och "svarta tavlan"! Men ni har ju själva en så fin matplats att det måste vara en njutning att inta söndagsmiddagen där, särskilt nu när mannen kommer hem!

Och så blir jag ju nyfiken då... när fyller unga damen år? Ska man säga grattis i förskott redan nu eller...?

Kram och fortsatt trevlig helg!

2010-10-02 @ 23:47:01

Så fint, gillar det svarta och vita med udda stolarna. Så snyggt!!

2010-10-04 @ 11:26:16

Du har fått en award av mig!

2010-10-04 @ 11:44:52

Så snyggt! Gillade spec de två första bilderna :) Tänk när det är dags att renovera köket drömmer



Ha en underbar dag!

2010-10-05 @ 13:43:05

Tycker det fanns något fint i alla bilderna.

Klar blir man nog aldrig i sitt hem, lite av charmen.

Bara basen är fixad!



Förstår att det är härligt att ha maken hemma, skönt med vanlig vardag.

Är det dags att säga GRATTIS till dej Malin?



Ha det så gott. Kram Lissen

2010-10-05 @ 18:57:10

Härligt inspirerande. Hoppas att ni hade en härlig helg i det vackra vädret. Kram på dig

2010-10-05 @ 21:19:00

Gillar den översta bilden. Coolt med griffelväggen!



Ha det gott och MYS



Maliin

2010-10-06 @ 14:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...