Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Trevlig helg! - Dansk enkelhet



Med bilder från detta vackra danska hem - vill jag önska er en riktigt fin helg. Nästan plågsamt rätt på alla sätt. Rått, precis lagom ansträngt/nonchalant och med en fin mix av svärta och enstaka softa kulörer. Ingen slit- och slängkänsla så långt ögat kan nå. Önskar att jag hade denna inredningsdisciplin.

Imorgon är det ingen vanlig dag... Say no more. Firar genom att gå på barnfri vuxenfest. Kanske bästa sättet att firas på  - att snylta lite på andras födelsedagskalas? ;-) Kul ska det i alla fall bli.

Trevlig helg, everybody!












Bilder Boligmagasinet

Kommentarer:

Vilken vacker trappa - det fastnade jag för! Trevlig helg! :-)

2011-10-14 @ 09:06:47

Grattis i förskott då och hoppas det blir en bra dag. Och kväll!

2011-10-14 @ 09:46:51

Grattis igen Malin!! Hoppas du har det som allra roligast just nu på festen!!:)



Njuter av dessa bilder, helt underbara!!

Läser ikapp också och ler inombords när jag ser millandante i din lista där...:) Det är ömesesidigt, det vet du!:) Fin du är på bilden!!



Ha en skön söndag nu!:)

KRAM

2011-10-15 @ 23:50:01

Grattis i efterskott! Hoppas helgen och firandet varit bra! Härligt danskt hem, gillar badrumsbilden med gardinen som fladdrar. Ha det gott!

2011-10-18 @ 18:33:33

svar: tack hörru, det gick faktiskt bra även om jag fick myror i benen, hihi. ;)



fina bilder!

2011-10-18 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...