Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Utmanad...


Utmaning! (Bild: Hans Kellner)

Så var det min tur att bli utmanad av Rebecka med fina bloggen Room Design.

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.


Svar:
1. Är väldigt bra på att säga nej - och blir allt bättre. Har nämligen en dotter i trotsåldern. :-)

2. Blir lätt manisk när jag hittar ett nytt intresse. Först var det fotboll, sen kläder, inredning, trädgård och nu BLOGGEN.

3. Är något av en smygmaximalist och är allergisk mot ordet stilrent. Är egentligen trött på allt vitt och raka linjer men är för feg för att våga för mycket färg hemma.

4. Ligger vaken om nätterna när jag har besökt ett nytt hem och "gör om" det som jag skulle vilja ha det. Jobbigt!!

5. Blir aldrig riktigt nöjd med hemmet. Har minst 10-åriga planer för makeover av hem och trädgård. Tur att maken också är intresserad - annars hade han nog tröttnat. :-)

6. Är totalt ohändig - till och med att sy en raksöm är en alltför stor utmaning.

7. Älskar att resa när tillfälle ges. Senaste resan var till Egypten i december och nästa blir till kära svägerskan i Oslo om ett par månader. Inte så spännande resmål kanske, men man blir lätt lite bekväm och praktisk när det ska resas med två barn under tre år.

8 . Börjar få svår jobbångest inför min jobbstart om två månader. Vet att jag kommer tycka att det blir jätteroligt - men hur ska jag hinna blogga? ;-)

Jag skickar vidare utmaningen till:

Miss Storm

Fyra prinsar & jag

Inredning & pyssel

Raka linjer

Lyckoland

Sötnosen
Daniella
Livet i byn


Kommentarer:

Jag antar utmaningen, måste bara klura lite på frågorna :0)



~Livt i byn

2009-02-09 @ 11:46:10

Kul att läsa! Jag ska också försöka mig på den utmaningen senare idag. JAg ska också börja jobba snart, det är både kul och jobbigt samtidigt.



/nina

2009-02-09 @ 15:30:58

Vad kul! Tack, ska bara försökta hitta någon intressan fakta!

2009-02-09 @ 17:16:13

Kul att läsa lite mer om dig, det är alltid lite klurigt att komma på vad man ska skriva tycker jag =)

KRam Rebecka

2009-02-09 @ 22:24:54

Känner allt igen mig på en del av vanorna och ovanorna där. Syr helst bara rutigt så att man får det rakt ;-) på den nivån är jag.

2009-02-09 @ 22:42:18

Roligt att bli utmanad! Jag har klurat under dagen, och nu har jag fått ner 8 fakta om mig själv :-)

2009-02-09 @ 23:35:26

Så roligt att läsa mer om dig! Jag ska anta utmaningen, ska fundera ut några saker först. Ha en bra dag!

2009-02-11 @ 09:23:35

Kul att få veta lite mer om dig! Jag tänker anta utmaningen... Jag är bara lite långsam... :)

2009-02-14 @ 12:28:53

Kul att läsa om dig. Förstår din ångest inför att börja jobba. Det blir inte så lätt att hinna blogga. Jag har haft en helt körig period nu, då det fått råda torka på bloggen.

Ha en trevlig helg.

Kram Tess

2009-02-20 @ 08:55:46

Ja, ok! Det får räknas! :)



Kram

/Johanna

2009-02-25 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...