Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Glad Påsk


Tittar in för att önska er en riktigt Glad Påsk! Hoppas att det inte blir alltför kallt, var ni än befinner er, att solen tittar fram och att påskharen skuttar förbi med godsaker. :-) Idag packar vi in oss i bilen och åker på årets första stugbesök. Äggpickande, konstrundebesök, joggingrundor och ett allmänt njutbart liv står på schemat. Känns lovely - trots vädret.

Om någon undrar var jag håller hus, så vill jag meddela att det är en mycket ambivalent, inte så ung, dam som funderar över bloggandets vara eller inte vara. Har bestämt mig för att inte fatta något drastiskt beslut utan låta lusten och behoven styra. Att blogga är så fantastiskt kul, men det finns ju så mycket annat i livet som också är det. Att hitta balansen är inte det lättaste... men jag jobbar på det. :-)

Until next time... GLAD PÅSK!!


Bilder: Riches for rags och Remodelista

Kommentarer:

Vad roligt att se påskpynt i blått, känns lite annorlunda. Jättefint!

Låter härligt att åka till stugan och ha tid tillsammans, bara göra vad man känner för. Kanske hittar du balansen du söker, sånt är viktigt för att må bra. Sköt om dig och blogga när du känner tid och lust! Vi finns här när du vill :)



GLAD PÅSK!

Kram Linda

2012-04-05 @ 08:30:59

Då var det snart dax IGEN! Kvasten är nu uppdaterad till en 2.0. Påskharen sitter bredvid. Även han uppdaterad till senaste version så here we come Blåkulla!! Önskar dig en kanon bra skärtorsdag ;-)

2012-04-05 @ 09:20:04

Ja, där kände jag igen mig på pricken...

Bloggandet får mest flyta med ;)

Ha en riktigt skön påskhelg! Jag känner att det verkligen behövs en långhelg nu...

Kramen.

2012-04-05 @ 09:36:56
Carolina

Jo, jag har saknat dig! Men det kräver nog också betydligt mindre arbete att vänta på inlägg än att faktiskt skapa dem...

Ha en skön påsk!

/Carolina

2012-04-05 @ 10:26:06

Vackra ägg, jag hoppas ni får en fin påsk. :-)

2012-04-05 @ 11:02:51

Att blogga eller ej? Känner absolut igen mig där! Men det är så svårt att sluta även om inspirationen saknas emellanåt och tiden som mest. Kan känna mig lite "mätt" ibland också men så dyker något upp och så är man där igen. Det som tar mest tid är att läsa alla andras fina bloggar men det vill man ju och också skriva några rader. Uppskattar i alla fall dina inlägg vare sig de kommer ofta eller bara ibland. Tiden får väl utvisa hur det blir, ett beslut som får mogna fram!

Ha en riktigt skön påsk!

Kram

2012-04-05 @ 23:03:42

Klokt beslut och Glad Påsk till dig med!

2012-04-05 @ 23:51:53

Glad påsk!

Känner igen mig i tankarna kring bloggande.

2012-04-06 @ 08:43:09

Glad påsk! Hoppas helgen blir kanonbra! Om du får tid kan du titta in på min blogg så får du se hur mina pojkar ser ut nu. :-) Ta det lugnt o blogga bara för att du känner för det, det blir bäst då! Kram

2012-04-06 @ 12:51:33

Åh, jag förstår precis vad du menar. Det är väldigt svårt att hitta balansen.. Hoppas du får en glad påsk! Until next time - kram S

2012-04-06 @ 19:29:44

Ha en fortsatt skön helg! trots snö och kyla. GLAD PÅSK / Nilla

2012-04-07 @ 09:41:56

Hoppas ni fick en skön påskhelg! Lite trist att vädret har varit så kasst bara, man vill ju va ute o fixa i trädgården :(

Nä det e inte lätt det där med bloggandet, det har ju skapat nåt slags behov och beroende som man ändå tycker e roligt. Men det tar ju en del tid, tid som man ibland vill och behöver lägga på annat.

2012-04-10 @ 10:07:51

Hoppas att ni har haft en härlig go och gla påsk! Förstår dig precis med bloggandet men ta det som det kommer. Må gott

Kram

2012-04-11 @ 21:34:33

Hoppas att du haft en fin påsk! Här har det varit bra trots att vädret har varit lite för kallt och blåsigt.

Håller mina tummar för att du stannar kvar i bloggvärlden. Samtidigt förstår jag känslan, det tar ju väldigt mycket tid...



Kram, Jenny

2012-04-11 @ 21:34:50

Hej!! Vilka fina påskägg!! :D



Gillar du inredning? Då har vi startat bloggen för dig! En massa, massa inspiration och Gör-det-själv-tips proppar inläggen. Vi har även en Till-Salu-kategori med gamla nötta ting (främst möbler)! Ta ett skutt in hos oss och ha en kanondag!! Kram!

2012-04-17 @ 07:54:39

Jättefina påskägg!!!



Kram

2012-04-26 @ 22:15:49
Mia

Precis så känner jag om bloggandet med. Man ska inte leva för att blogga, det ska vara något roligt och lustfyllt. Oroa dig inte, vi finns kvar!



Kram

2012-05-01 @ 10:46:17

Vilka fina påskägg!

2012-05-05 @ 23:11:11

Eggs decorated amazing and it was idea which will be popular during the time.

2012-07-16 @ 16:00:41

Vilka fint dekorerade påskägg! Där ligger man verkligen i lä.

Förstår dig till fullo att blogga för att man känner krav att göra det tar verkligen bort allt det roliga.

Glad påsk!

2013-03-22 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...