Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Dan före dan...


Tittar in med lite snabbt Alla Hjärtans-pyssel från IKEA Livet hemma. Enkelt och fint. Pyssel i min smak.

Ännu en hektisk helg är förbi. Lillasysters febervecka avslutades i fredags med en sprucken trumhinna (AJ!) och brottningsmatch för att få i sig vedervärdig antibiotika i flytande form. 1-0 tll Ebba mot mamma i den matchen. Det slutade med ett samtal till läkaren som fick ringa in tabletter - som vår stora treåring sväljer mycket stolt. Varför måste barnens flytande medicin smaka så vedervärdigt illa?

Till sist. The Descendants. Se den! Så bra. Glöm inte pappersnäsdukarna. Tror att mina tårar föll vid minst sju tillfällen. Ja, jag är en bölfia. :-)

Hoppas att ni alla haft en bra helg!



Bilder IKEA Livet Hemma

Kommentarer:

Fina hjärtan! Min yngsta är rejält febrig nu och rös innerligt när han fick sin medicin. I bland tror jag det är värre med maskerad äcklig smak än den icke maskerade..!

2012-02-13 @ 10:00:11

Härliga alla hjärtans bilder du bjuder på denna måndag dagen innan ;-)

KÄRLEK i massor är bra för själen!

2012-02-13 @ 11:27:48

Åh, vilket fint pyssel! Min trumhinna sprack förra vintern så jag förstår henne, stackarn... Hoppas du har en bra vecka! Kram S

2012-02-13 @ 13:38:54
Anonym

Spräckt trumhinna låter hemskt! Men vad duktig hon är som tar hela tabletter iallafall.

Nu får vi hoppas att februari inte bjuder på fler sjukdommar utan lämnar oss barnfamiljer i fred så vi får lite energi igen!



2012-02-13 @ 20:54:12

Ojdå, jag glömde visst skriva mitt namn....

2012-02-13 @ 20:54:53

Jättefin tavla!



Descendants har jag haft planer på att se, roligt o höra att den va bra :) Jag e också en riktig lipsill jag med ;)

2012-02-20 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...