Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fettisdagen


Ingen som missar att det är idag man inte bara får utan SKA sätta i sig minst en semla. Får helt klart bli en sväng inom Mormors bageri - på hemvägen idag. Är barnsligt förtjust i semlor - och har naturligtvis inte kunnat hålla mig till den här dagen. Hemma hos oss har det mumsats semlor ända sedan nyår. Mums!

Ha en fin fettisdag! (Någon borde helt klart döpa om den där dagen förresten. Det är länge sedan ordet fet - fick någon att bli sugen på att äta. )

Bilder IKEA Livet HemmaFoto: Roland Persson, Matstylist: Elin Åström/IKEA Livet Hemma

Kommentarer:

Önskar att man kunde få sig en semla idag:)

2012-02-21 @ 09:06:44

åh semlor som e så gott! Här har det också smaskats semlor ungefär sen man återhämtat sig från all julmat! :)



Så mumsa på idag!

2012-02-21 @ 09:57:30

Brrr - jag står inte ut med semlor, men jag har insett att jag är en av få som känner så..! :-D

2012-02-21 @ 10:14:02

Så sant, det är verkligen inte ett lockande namn på en sådan god bakelse. Här har det faktiskt inte blivit någon semla idag, jag får ta igen det sedan istället!

2012-02-21 @ 21:34:27

Sv: Ja vi får väl se hur det ser ut om en vecka. Min gissning: Inte lika prydligt, och pågående "projekt" över hela skrivbordsytan. ;)

2012-02-22 @ 10:12:09

Fin blogg :) Allt bra med dig?

2012-02-22 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...