Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - Trevlig helg!


Inbjudande, eller hur? (Bild: www.dominomag.com)

Vill välkomna en välbehövlig helg med lite mer mys än det förra inlägget som var kallt och hårt. Visst känner man säg välkommen att slå sig ner i de här inbjudande miljöerna? Skönt bohemiskt, men ändå genomtänkt. Långt ifrån hur vi har det hemma, men vem har sagt att man inte kan uppskatta olika stilar? Tyvärr är det inte så lyckat att blanda för många stilar i ett hem. Behöver fler hus... :-)

Kommentarer:

hihi, fler hus!! Förstår precis hur du tänker :-D.





Trevlig Helg.

/nina





2009-01-30 @ 23:51:46
Malin Inspiration&design

Malin; Ja, jag är en riktig pysseltoka. Skulle kunna pyssla varje dag, från morgon till kväll! ;) Du menar att komattan funkar på Hus&Hem-bilden ovan? Det tycker jag med. :)



Ha en bra! /Malin Inspiration&design

2009-01-31 @ 09:24:25

Malin: Jag är pysslare i huvudet, men inte i händerna, vilket leder till att slutresultatet inte blir något vidare. :-) Är alltid lite avis på folk som kan både och...



Japp, jag menade

2009-01-31 @ 11:47:24

... skickade kommentaren för fort. Underhåller dottern i knäet samtidigt. En smula disträ... ;-) Menade att kohuden var fin på Hus&Hem-bilden.

2009-01-31 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...