Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - I bistron


Idag blir det fredagsmys bland några av mina absoluta favoritutemöbler - klassiska och samtidigt kaxigt karamelliga utemöbelserien Bistro från franska Fermob. Med sin enkla form och nätta storlek känns den väldigt användbar och lättplacerad både i trädgården och på balkongen. Slå er ner och mys här i den vackra miljön! :-)

Jag vill också meddela att det kommer att bli lägre puls här på bloggen ett tag framöver. Jag har länge känt att jag har bloggat på "lånad tid" och när nu också ryggen börjat säga stopp för stillasittande framför datorn på kvällarna väljer jag att skruva ner tempot ett tag. Bloggandet fortsätter men med lägre frekvens. Livet går helt enkelt inte riktigt ihop just nu. Sluta helt ska vi inte - det är alldeles för kul - men även det goda kan det som bekant bli för mycket av ibland. Ha en riktigt skön helg allihopa! :-)





Kommentarer:

Vackra bilder! Ta hand om dig mitt i allt. Bloggen och vi läsare finns kvar här! Kram

2010-05-21 @ 08:42:16

Jättefina bilder och visst å serien underbart fin, enkel och snygg.

Trevlig helg.

/Helena

2010-05-21 @ 09:01:20
Anonym

Insikt och eftertanke är aldrig fel och när man dessutom gör något åt sina insikter. Ses snart :)

2010-05-21 @ 09:09:51
Jen

Vill bara tipsa om en sida som snabbt ger dig massor av nya besökare! Har använt sidan i ett år och är jättenöjd! :D http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jemini



Du kan ju testa det och se ifall du blir nöjd! 100 gratis poäng när du blir medlem = 33 nya besökare!

2010-05-21 @ 09:35:13

Underbart! Jag följer gärna med på fredagsmys och slår mig ner på en av dessa fina stolar...och den miljön är inte alls fel!

Ha en underbar helg.

Kramen.

2010-05-21 @ 09:54:15

Önskar dig en fin helg! Ta hand om dig!

Kram

2010-05-21 @ 10:14:20

Vilka härliga bilder och miljöer! Håller med om att det var riktigt snygga möbler! Hälsan kommer i första hand, så du gör rätt i att ta det lugnt. Ha en fin helg! Kram

2010-05-21 @ 10:34:07

Jag förstår precis hur det känns, det där med att man inte hinner med allt som man tycker e kul! Det e alltid lika trist när ens favorit bloggare behöver dra ner på bloggandet, men det kan ju inte hjälpas. Har man inte tid så har man inte tid :-)

Jag e ju likadan själv, ibland blir det bara ett inlägg i veckan och ibland blir det flera stycken på ett par dagar.

Men som du säger, det e alldeles för kul för o lägga av helt. Man blir lite beroende oxå ;-)



Ha en härlig helg o hoppas att det inte regnar på oss så att vi kan va ute i våra härliga trädgårdar!

KRAM!

2010-05-21 @ 10:46:52

Härliga miljöbilder! Tråkigt att du har problem med ryggen, hoppas att det snart blir bättre. Drar en lättnads suck över att du inte slutar att blogga! Det känns som att bloggandet kommer att dras ner även för mig under sommarmånaderna, måste ju passa på att njuta utav solen och värmen.

Ha en riktigt bra helg!

Kram, Jenny

2010-05-21 @ 11:38:18

Underbara bilder! Hoppas du snart blir bättre i ryggen.



Kramar från

Sally och jag

2010-05-21 @ 12:13:33

Superfina utemöbler, nätta och eleganta. Ha en go' helg och hoppas ryggen blir bättre.

2010-05-21 @ 15:13:12

Ja den där ryggen får stå ut med mycket och ska ju hålla i längden... ta hand om dig!!! Här har det varit väldigt låg frekvens på bloggandet pga trevligheter, och så är det ju... bloggen finns där när tid, lust och ork finns, det är toppen! Ser fram emot dina härliga inlägg när de än kommer!!!

Kram

2010-05-21 @ 18:03:26
Maria

De e SÅ FIIIIIINA!

2010-05-21 @ 18:43:34

Fint med de nätta möblerna.

Härliga färger men de vita faller mig ändå bäst i smaken, stilrena!

2010-05-21 @ 20:35:53

Fina bilder!

Sköt om dig & blogga när tid/lust/ork finnes!

2010-05-21 @ 20:41:46

Ja, men då sätter jag mig ner då! Tar gärna ett glas lemonad och en liten kaka som jag ser på bordet! ;)



Ryggen... ja, det är ju samma problem här! Klarar inte av för långa stunder framför datorn pga ett diskbråck. Bästa medicinen är att röra på sig eller ligga ner men absolut inte sitta still framför datorn. Tänk vad tid man skulle få över om man lärde sig det!



Hoppas ryggen blir bättre och tiden kommer ifatt!

Trevlig helg!

Kram kram

2010-05-21 @ 22:27:28

Hit följer jag gärna med dej! En plats för harmoni och vila. Ursköna bilder!!!!!!!!!!!!!!!!

Vila dej, så att ditt ryggonda försvinner. Annars en tur till kiropraktiker eller liknande.



Man ska lyssna till sig själv och du är så klok.

Kram min vän och må så gott och njut i din trädgård!

2010-05-21 @ 22:54:58

De är jättefina!



Fina bilder



Maliin

2010-05-23 @ 08:20:17

jaa så himla kul när man kan shoppa sommarkläder nu när det är varmare ute:)



åh va fint! tycker om alla bilder, snyggt!

2010-05-24 @ 14:02:50

Har varit och fikat på stan med mina föräldrar och dottern. Sedan passar ju hon på att träffa vänner när hon är här uppe.

Igår så såg jag en massa oväntat fina blommor i duggregnet.

Hoppas du har fått vila din rygg i helgen.

Kram Lissen

2010-05-24 @ 18:19:54

Vilka härliga bilder!! Första bilden är otroligt härlig & inspirerande! Klokt att dra ner om man känner att det blir för mycket. Ta hand om dig! KRAMAR

2010-05-26 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...