Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - Julie vs. Steven






Den här helgen fredagsmyser vi i NY City, närmare bestämt i Greenwich Village. Huset vid One Jackson Square innehåller många fantastiska lägenheter - den ena snyggare än den andra. Några av dem är proffsinredda och det är bland mina favoritinredningar vi tillbringar helgen. Välj mellan Julie Hillmans ljusa, moderna inredning - med mycket edgy konst och sköna detaljer - här ovanför och Steven Cambrels lite mognare inredning - klassisk och med en lite mörkare underton - på bilderna nedanför. Själv kan jag inte välja - jag är kär i båda två. :-) Trevlig helg!!




Bilder: One Jackson Square

Kommentarer:

Jag följer med och bara kopplar av och skaffar lite inredningsinspiration. Håller ju på att flytta, så en liten paus, kan behövas.

Fast det är mest kul, helst när jag snart är klar med flytt städningen.

Ha en skön helg. Kram Lissen

2010-05-07 @ 09:00:27

Oj, vad snyggt. Jag har också problem att välja, kanske att jag trivs aningen bättre i den ljusare miljön med lite inslag av rosa. Känner fortfarande ett stort behov av ljus efter den här långa vintern.



Hoppas du får en underbar helg!

Kram, Jenny

2010-05-07 @ 11:29:13

Så läckert! Jag kan inte heller välja!

2010-05-07 @ 11:59:59

Wow, gillar det första hemmet bäst!!! Såå snygga väggmålningar och grafiska detaljer :)



Önskar dig en trevlig helg!

KRam SOfie

2010-05-07 @ 15:09:13

Wow, really inspiring project! Please, keep blogging.

2010-05-07 @ 23:41:49

Jag gillar det ljusa framför det mörka så den första tilltalar mig mest men jag kan plocka en detalj eller två från det andra!

Trevlig helg!

Kram

2010-05-08 @ 00:24:39

NYC I love!! Längtar tillbaka så mycket att det nästan gör ont i mig... hmm, njae, alltså med måtta då ;)

Båda lägenheterna är mycket fina på varsitt sätt, så därför svårt att välja.



2010-05-08 @ 07:58:14

Vilka underbar bilder!!!!

Kramisar

2010-05-08 @ 16:08:47

Som du skriver så är båda lägenheterna snyggt inredda, men jag gillar nog den mörkare bättre. Det var en del inslag i den ljusa som var lite för extremt för min smak. Hoppas att du har en skön helg! Här i Stockholm är det ju regnigt, men roligt! :-)

2010-05-08 @ 16:24:23

Gud vilka snygga lägenheter! :)



SV: Näe den filmen har jag inte sett, kanske borde ta och kolla in den då! :)

2010-05-08 @ 18:02:09

Love this post...especially all the ARTWORK. :))))



Jen Ramos

www.madebygirl.com

madebygirl.blogspot.com

--

2010-05-11 @ 03:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...