Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Önskelista

De här sakerna får gärna ligga i paketen när jag fyller år: Servis In Good Company, Marimekko (Bild: Finnish Design Shop) - Glas Ote, Iittala (Bild: Dukat bord) - Ljusstakar, Tine K - Tidningskorg, La Shelf (Bilder: inreda.com) - Spetsfat, Mateus - Pall, Tolix,  (Bilder: Urban Living) - Kudde, Mimou (Bild: Länna möbler)

Jag skrev i förra inlägget att det var dags för lite presentshopping till mig själv i fredags. Efter det har gratulationerna börjat trilla in. Det är dock inte riktigt dags än... Jag får hålla mig ända till nästa fredag men jag och mamsen har som tradition att köpa presenter tillsammans eftersom jag tydligen är omöjlig att handla åt... Vet inte vad de menar. ;-) Inte så mycket överraskning men desto bättre att få det jag vill ha. Hur som helst blev det en lyckosam tur och jag ser fram emot nästa fredag som det lilla barn jag inte längre är...

Kommentarer:

Fnissade när jag läste, min mamma tycker jag också är lite svår att handla till.



ALLT du önskar skulle passa hos mej, underbara saker.



Visst ska man vara barnsligt glad när man fyller år, hur gammal man än blir. Tror du får en toppendag.

KRAM Lissen

2010-10-06 @ 18:27:52

Servisen In good company är så himla fin...förälskelse från första stund. Finns också på min önskelista! :-)

//Anna

2010-10-06 @ 21:10:36

Bra idé tycker jag! Ingen överraskning men man får verkligen det man vill ha.

Vi kör med liknande i min familj då vi kör stenhårt med önskelistor.



Kul att gitarren var uppskattad!



Kram, Jenny

2010-10-06 @ 22:07:36

Några av de grejerna skulle jag också kunna tänka mig. Mateus faten är underbara, och kudden gillade jag verkligen.

2010-10-06 @ 22:35:03

Men så typiskt... tycker inte alla mammor så! Överraskningarnas tid är förbi men det kanske är bra så man får det man vill. :)

Från din listan skulle jag också kunna tänka mig några saker men jag har ju redan fyllt år!

Kram

2010-10-06 @ 23:59:44

Jag önskar mig också Siirtolapuutarhamuggar. Tror nog inte jag kan vänta till Jul heller :-)

2010-10-07 @ 01:33:55

Känner också igen mig! Mor min och jag brukar också lösa inköpen på det viset!

Mycket fint önskar du dig - hoppas att du har varit snäll ;)

Kramen.

2010-10-07 @ 06:33:30

Bra önskelista där! Fina grejer :)

2010-10-07 @ 16:53:36

Då säger jag grattis i förskott så att jag inte glömmer det :D

2010-10-07 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...