Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Trevlig helg! - Första advent


Med de här fina adventstämningsbilderna från danska shoppen Nostalgi önskar jag er en trevlig helg. Nu börjar nedräkningen inför jul på riktigt. Är glad att jag fortfarande har kvar känslan av förväntan inför julen. Vet inte riktigt varför... men den finns där. Gissar att det till viss del är barnens förväntan som speglas i mig. Säga vad man vill om de små liven - men det finns få saker som går upp mot att få ta del av barns glädje.

Nedräkningen kunde dock börjat bättre... Dagens pepparkaksbak med kär vän byts mot VAB-dag med febrig dotter. Tur att vi har sysselsättning hemma i form av pepparkaksdeg. :-) På söndag julstökar vi på Kulturen.

Ha en riktigt fin första adventshelg!


Produktbilder från Tine K och Oi Soi Oi - Nostalgi

Kommentarer:

Vilka otroligt vackra bilder...

Jag undrar om du kunde skicka lite julförväntan till mig? Jag har inte ett uns ännu...kanske det kommer! En trevlig helg ska jag ha iallafall...och hoppas att ni piggar på er och kan ha detsamma!

Kramen.

2011-11-25 @ 08:04:06

Ser väldigt fint ut!

2011-11-25 @ 08:12:29

En trevlig helg önskar jag dig också.Fina bilder.

2011-11-25 @ 08:18:20

Trevlig helg!

2011-11-25 @ 13:17:54

Härliga bilder, Malin! Åh... vad jag gillar de gråa färgtonerna, så fina!

Jag fick en kort känsla här om morgonen men den försvann lika snabbt! Hoppas den kommer igen nu när julstjärnor och stakar ställs fram. Annars är julen den tiden på året som jag arbetar som mest numera och jag varken hinner eller orkar förbereda som jag brukat. För med förberedelser kommer ju också förväntan och julkänslan. Lite tråkigt, faktiskt!

Trevlig adventshelg!

Kram

2011-11-26 @ 00:29:58

Javisst speglar man sig i barnens förväntan. Bästa glädjen som finns.



Vad bra att ni har pepparkaksdeg hemma, blir stämning ändå. Hoppas dottern kryar på sig.



Finfina bilder.



Kram från ett soligt Sundsvall. // Lissen

2011-11-26 @ 10:46:03

For noen herlige bilder:-) Skikkelig adventstemning!

2011-11-26 @ 15:29:58

Vilka fina bilder! Härligt julpynt, jag gillar julpynt när det är lite naturligt :)

2011-11-29 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...