Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Trevlig helg! - Retrovilla



Idag önskar jag trevlig helg med dessa vackra bilder - hämtade från danska Retrovilla. Butikens specialitet är retrotapeter - vilket väl nästan kan anas på de vackra bilderna - men det finns även en hel del annat retrosnyggt att lägga vantarna på. En del vågat - annat lite mer modest. Endast modet sätter gränsen. Hade vi haft ett sommarhus att inreda - hade jag nog gått loss på någon blommig tapet. Tror jag. Kanske är det bara lätt att sticka ut hakan när jag inte behöver upp till bevis. ;-)

I helgen frossar vi skaldjur med goda grannar och laddar för en vecka med bara tjejer huset. Måste alltså hinna fila lite på shoppinglistan att skicka med mannen till Kina också. Hur många handväskor kan en dam i sina bästa år behöva? Ganska många tror jag. ;-) Trevlig helg på er!








Bilder Retrovilla


Kommentarer:

Härligt härligt! Ha en fin helg vännen, hälsa T och barnen! Jag önskar att jag hade en man som for till Kina och kunde shoppa loss till mig. Tur jag har en snäll man ändå, trots avsaknaden av shoppingresor till Kina ;) Kram!

2011-10-21 @ 08:50:40

Vilka härliga tapeter - och både skaldjur och handväskor väcker mitt habegär! :-D

2011-10-21 @ 09:00:32

Enligt mina döttrar kan man ha många väskor :-)

Jag borde variera mej mer....... kanske :-)



Snygga tapeter och detaljer, ögongodis som inspirerar.



Ha en fin helg. // Lissen

2011-10-21 @ 10:26:57

Mums. Vilka härliga tapeter!



Hoppas på en skön helg!

Kram!

2011-10-21 @ 20:51:47

svar: nej, det är bannemej inte fel! :D

2011-10-23 @ 13:52:27

Oj så fina bilder. Gillar den första bilden där de tapetserat på lådorna. Så fint. har en liknande hemma. Kanske ska man införskaffa lite snygga tapeter till den :)

2011-10-23 @ 18:55:56

Hittade en helt fantastisk gul tapet hos retro villa, men jag lyckades inte riktigt övertyga Christer om dess förträfflighet och nu är den slut :-(

2011-10-31 @ 15:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...