Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Eva Solo XO

Pressbild från Eva Solo

Pålitliga Eva Solo lanserar nu en serie köksgeråd som ser mycket lovande ut. Förutom obligatoriska grytor och kastruller i olika former och storlekar innehåller serien också finurligheter som lock med inbyggt durkslag och en "modern" kaffepanna för spisen. Ska helt klart spanas in i butik - och klämmas och kännas på. Formen ser lovande ut - men många kastruller i liknande form är för klumpiga och tunga för att de ska kännas riktigt praktiska - i alla fall för en svagis som jag. Låt oss hoppas att de här är snygga, någorlunda nätta, att prislappen är rimlig och att tomten ser det här och tar med sig dem till mig i sin släde. :-)

Kommentarer:

Oja, de såg riktigt snygga ut de där!

Måste också kolla in dem inför kommande önskelista...

Kramen.

2011-09-21 @ 11:19:06

Det är bra, flirta lite med Tomten redan nu så ska nog den här julen bli lyckad också :)

Håller med dig, riktigt snyggt är det och jag känner mig lite extra nyfiken på den där kaffekannan...



Och så får jag gratulera till stjärnflockan. Älskar den. Och så tacksam den är, både att ha ute i rabatten och ta in som snittblomma.



Ha en toppendag!

Jenny

2011-09-21 @ 14:13:59
Maria

Du är för roligt...det hinner bli många hintar till "tomten" innan det är jul. Men det brukar ju gå bra och säkert i år också. Kram på dig min vän!

2011-09-21 @ 20:46:06

Men jag tror faktiskt att det finns flera "världens bästa kille", jag hoppas iaf det ;)

2011-09-22 @ 08:39:51

Åh jag älskar Eva Solo. Dom har riktigt mycket fina grejer. :)

2011-09-22 @ 17:49:49

Håller tummarna för att tomten hittar rätt, nåja han kan få sladda ner några i min skorsten på vägen till dig ;)

Kram

2011-09-22 @ 20:51:45

svar: håller med. när man väl är där är det inga problem men att ta sig dit... shit alltså! ;)

2011-09-22 @ 22:30:05

Kaffepannan var riktigt läcker!



Jag önskar jag kunde spontanshoppa lite mer... Här tar det så lång tid tills jag bestämmer mig, och då är varan redan slut i butik. Suck.



Ha en skön helg!

2011-09-22 @ 23:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...