Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Trevlig helg! - Hallinspiration


1. Klädhäst, 899 kr, Granit. 2. Tamburmajor Visp av Staffan Holm, 3 100 kr, Blå station. 3. Sittpuff Max, tyg Andrew Martin, 3 140 kr, R.o.o.m.4. Skoförvaring, 3 900 kr, Excel/Join agenturer.5. Väggkrokar i form av ventiler, 399 kr, Granit.6. Krokar Arrow, 395 kr/st, Designhouse Stockholm. 7. Korgar, 99 kr resp 129 kr, Granit. 8. Bänk, 7 550 kr, Housedoctor. 9. Väggklocka, 999 kr, Housedoctor.
(Bild: Sköna hem av Annika Kampmann, Foto: Karl Anderson)

Idag inviger vi helgen med Sköna hems fina industriinspirerade hallinredning. Gillar särskilt godbitarna från Granit som ger rätt känsla till en liten peng - ventilväggkrokarna och klädhästen är grymt coola. Skoskåpet är 'to die for' - om än till en lite högre peng.

Egentligen känns det som att den här veckans helg började redan igår - då helgkänslan kickstartades med Moules Frites med obligatoriskt vitt vin därtill. Därefter blev det snyft och skrattfest till underbar Les Miserables på Malmö Opera. Rekommenderas varmt! I helgen skriver vi kräftor, röding och trädgårdsarbete på schemat. Må solen lysa på oss alla! Trevlig helg! :-)





Kommentarer:

Tamburmajoren är helt underbar - den vill jag ha! :-)



Låter som att du har en finfin helg på gång, enjoy! :-)

2011-09-16 @ 09:05:38

Läckra saker till hallen! Gillar verkligen tamburmajoren, dock inte priset så mycket. :-)

Ha en skön helg! Själv jobbar jag, hade gärna höstfixat lite i trädgården annars.

2011-09-16 @ 10:41:26
Mia

Jag gillar ju de där arkivskåpen men också sådana "gymskåp" eller vad kallar man dem? Typiska lockers på engelska. Sådana tycker jag är jättesnygga, tänk i hallen eller varför inte i badrummet - sådär industriellt chic.

Haha, vet du ens vad jag menar? Vet du om sådana går att finna?



Happy helg!

Kram

2011-09-16 @ 10:58:45

En sådan klädhäst skulle jag vilja ha och hänga alla fina kläder på, så där inredningstidningsigt. Ha en fin helg du med!

2011-09-16 @ 12:10:27

Det låter som en härlig helg, ha det gott!

2011-09-16 @ 19:51:13

Oh, det var mycket gott där på en gång!:)



Klädhängaren... visst finns det väl en liknande på Ikea? Jag kollade i katalogen, men såg ingen där, men är samtidigt så säker... hm, vet du?? (den skulle gå att montera ner väldigt enkelt...)



KRAM

2011-09-18 @ 23:56:24

Klädhästen alltså...

:)

2011-09-18 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...