Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Bättre än glass?!

Fick utmärkelsen "You're blog is better than ice cream" av go'a Irene med finfina bloggen Proforma. Det är svårt för en glasstoka som mig att förstå att vår blogg skulle vara bättre än glass - men vi slickar glatt i oss berömmet och får samtidigt lite ny energi inför höstens bloggande. :-)



In this post, I want to hand out the "Better than ice cream" award to the 3 blogs that for
whatever reasons has caught my attention lately. Someone who's blog is inspiring me, someone who has done an exceptional job with their blog or just made me think diffrently about something...

The whole point of the "Better than ice cream" award is for the bloggers who recieve it
to then pay it forward to the 3 bloggers who have had that same impact on them. It can even be to the blogger giving it to you, as long as you also give to 2 other bloggers to keep it moving forward! If you recieve this award more than once, just headline it xthe number of times.

(the purple text is to be included in the blog post when passing this on so it keeps moving)


Vem ska vi då skicka vidare till? Det finns så många fina, inspirerande bloggar med härliga människor som ligger bakom att det är inte helt lätt att välja... Här kommer våra bättre-än-glass-bloggar:
- LissenTo. En härlig norrländsk mormor i sina bästa år som så gott som dagligen bjuder på både vackra bilder och tänkvärda ord.
-Furnish. Trendiga, färgglada Emmy har säkert en framgångsrik karriär inom inredning och design framför sig. På bloggen delar hon generöst med sig av både sitt snygga hem och favoriter från inredningsvärlden.
Nancy and I. Göteborgsboende Anna-Karin bjuder på en härlig blandning på sin sköna blogg. Promenaderna med Nancy resulterar ofta i vackra bilder som vi inte kan få nog av. Vi lotsas också med säker hand mellan designfavoriter, utflyktsmål, biorecensioner och mycket annat.

Vi gillar er! :-)

Kommentarer:

Såklart ni är värda en glass, en "kröllebölle" tycker jag, det är den största jag kan komma på!

2009-08-20 @ 15:35:08

Här har ni en glasstoka till!

Bra val!

Ha det gott!

Irene

2009-08-20 @ 15:52:27

Grattis till utmärkelsen!



Svar:

Jo det tror jag också. Planlösningen gillar jag verkligen.

2009-08-20 @ 16:15:17

Åh tusen tack! Bockar och bugar och blir lite rörd. Tack snälla ni! Jag hoppas ni vet hur mycket jag uppskattar er blogg, den är kanon!

2009-08-20 @ 20:23:35

Åhh tack snälla för det fina omdömmet!

2009-08-20 @ 21:46:30

Tack snälla goa tjejer, med stor glädje tar jag emot awarden! Glass gillar jag, men det här slår nästan Magnum Mandel! Kram!!!!!!!

2009-08-20 @ 22:33:19

Vad roligt att du ser fram emot lanseringen, för snart är den här. På onsdag sätter det igång!

Kram Sandra

2009-08-21 @ 03:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...