Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Grattis till förlovningen!


Överst t v: Elektra av Mats Theselius (Bild: Bonluxat), Överst t h: Smoke armchair av Maarten Baas (Bild: Unica Home), Nederst: Victoria & Daniel :-) (Bild: Aftonbladet)

Grattis kronprinsessan Viktoria som nu äntligen får sin Daniel från Ockelbo - man av folket! För Sverige i tiden - inget kan väl vara mer modernt än detta. Vad ska de då inreda sin kungliga lya med? Vi tycker att dessa stolar passar bra att vila ut i efter ett långt arbetspass i blå hallen. Vårt ena förslag är Mats Theselius vackra fåtölj Elektra, den här är kanske inte ett helt osannolikt val eftersom Theselius har gjort saker till kungafamiljen tidigare. Om de vill - och vågar -skulle vi dock föreslå den svulstiga, barocka stolen Smoke armchair. Då skulle världen få se att vi har ett kronprinsessepar med stil! :-) Vad tycker du att de ska ha i sin paradvåning på slottet?


Kommentarer:

Snabbtänkta ni är! Smoke armchair passar dom alldeles utmärkt!

2009-02-24 @ 17:01:06

Ja GRATTIS till dem! Vad härligt!



Sitter och tittar på presskonferensen just nu :)

KRAM Emmy

2009-02-24 @ 17:03:53

Härligt att de äntligen får varandra :-). Ser fram emot att följa bröllopet på tv, älskar sådant.



/nina

2009-02-24 @ 17:33:27

Grattis till de lyckliga två säger jag också!

Om jag vore kronprinsessan skulle jag ha valt den svarta fåtöljen...



Kram Anna

2009-02-24 @ 19:13:03

Mannen av folket har fått sin prinsessa, eller är det tvärtom?? Kommer att bli spännande att följa detta par.

Smoke armchair, tycker jag är ett passande val i ett kungligt hem.

Vet du/ni.... jag myser gott av era härliga kommentarer. Är så inspirerande.

Samtidigt tycker jag det är roligt att vara här på er varierande sida, me like.

Ha en skön kväll!

2009-02-24 @ 19:44:15

Mats Theselius har ju redan gjort en stol specifikt till Viktoria. Underbart vackra "Norrsken"



http://www.scandinaviandesign.com/matstheselius/norrsken.htm



Visst är den rent ut sagt vacker.

2009-02-25 @ 00:01:00

Svar: Lissen, tack! Vad roligt att du tycker vår sida.

Anna-Karin: Visst är den fin! Något att komma släpande på till Antikrundan om sisådär en 200 år. :-)

2009-02-25 @ 07:45:57

Ja grattis till dem! Av dessa hade jag valt den svarta. Ha en bra dag!

2009-02-25 @ 09:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...