Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Utmaning - Sjätte bilden

Jag har antagit Inredning och pyssels utmaning om att visa en bild från datorns bibiliotek.

Regler för utmaningen:
*Gå in i mappen "mina bilder"
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.


Av nyfikenhet gick jag in och kikade på vilken bild det var på vår dator och när det visade sig vara en bild på vårt söta lilla spöke från Thailandssemestern för snart ett år sen var jag tvungen att vara med. Det är verkligen en kontrast mellan vår lilla påklädda vita flicka och den brokiga folktomma bakgrunden.  

Jag skickar utmaningen vidare till min bloggkollega Maria och till alla som inte har gjort den och har lust att göra den. Lämna en kommentar så att jag kan få se era bilder. :-)

Kommentarer:

Hallegoo, en sån liten sötnos!

Jag har redan gjort den utmaningen flera gånger så jag passar!

2009-02-17 @ 21:48:14

Vilken gullig bild!



Svar: Tack så mycket! Jag kan knappt fatta att det är sant :) Kram Sandra

2009-02-17 @ 23:57:01

Så fint! Just nu skulle en thailandsresa sitta fint, längtar verkligen tills det blir lite varmare!



Kram

/Johanna

2009-02-18 @ 08:30:52

Svar: Ja men precis, jag känner likadant. Har alrig tyckt om rosa som rosa, men i denn kombinationen känns den riktigt snygg, och retro! kram Emmy

2009-02-18 @ 09:06:10

Vilken söting :)

2009-02-18 @ 09:29:12

Va roligt att du antog utmaningen! Vilken söt bild! Kram

2009-02-18 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...