Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Spara eller slösa? Tema glas


1. Bordet Oscar från Glas Italia - DYRT! (prisuppgift saknas) (Bild: www.branschnyheter.se)
2. Sofie Refer - Mega Bulb från 95% Danish - 112 GBP (Bild:
www.bouf.com)
3. Bordet Torsby från IKEA - 1695 kr (Bild:
www.ikea.se)
4. Lampan Lisa från Bolagret - 299 kr (Bild:
www.bolagret.se)

Idag bjuder vi på "fredagsgodis" i form av en "Spara eller slösa" på det trendiga temat glas. Noterade att fantastiska bordet "Oscar" designat av pålitliga Pierre Lissoni för Glas Italia kammat hem inte mindre än fyra priser på Interior Innovation Award 09 i Köln. Är normalt inte särskilt svag för glasbord, men det här var coolt. Häromdagen ramlade jag över den finfina lampan Sofie Refer - Mega Bulb från 95% Danish - otroligt snygg i all sin enkelhet. Tänkte genast att jag måste dela med mig av mina nyfunna kärlekar här på bloggen. Jag blev samtidigt lite trött på mig själv som alltid fastnar för så dyra saker. Därför tänkte jag vara lite generös och även bjuda på lite billigare alternativ inom samma tema. Det är ju tyvärr bara att inse att de flesta - liksom jag - oftast måste välja spara-alternativet. Bordet Torsby från IKEA är inte alltför långt ifrån till en betydligt billigare prislapp och lampan Lisa från Bolagret "pimpad" med en snyggare glödlampa lyser upp vilken mörk vrå som helst utan att göra bort sig.

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...