Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Hälsningar från Brafab och sommaren


Fåtöljerna Tudor från Brafab (Bild: www.branschnyheter.se)

Äntligen ett tecken på att sommaren så småningom är i antågande kom när Brafab presenterade sina nyheter inför sommaren 2009. Den rådande trenden - att gränsen mellan inne- och utemöblemang suddas ut - fortsätter även i år. Fåtöljerna Tudor som finns med bland årets nyheter är tillverkade i konstrotting. Den rundade formen ser inbjudande ut, personligen tycker jag dock att det vore snyggare utan metallmedarna  - kanske finns det någon praktisk aspekt inblandad. Hur som helst känns det härligt att få en föraning om sommarens uteliv. :-)

Kommentarer:

Det där var riktigt snyggt! Absolut något jag skulle kunna tänka mig...när jag får altan :)

2009-01-28 @ 09:45:48

Ja, visst längtar man till sommaren... :-)

2009-01-28 @ 10:08:32

Ni kan köpa denna grupp online hos brasommarmobler.se

2009-02-20 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...