Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Nätta, eleganta espressokoppar


Platebowlcups från Alessi (Foto www.alessi.com)

Jag vill tipsa om en fantastisk espressokopp till alla er lyckliga ägare av en espressomaskin - själv måste jag börja spara. Det finns en djungel av espressokoppar, men inte många som är "mer-än-okej-snygga" till ett vettigt pris. Efter mycket letande hittade jag de här jättefina, nätta och eleganta espressokopparna med fat från Alessi till min kära syster som önskade sig espressokoppar i julklapp. Har för mig att de kostade 70 kronor för både kopp och fat. Kaffekopparna är också jättefina och kostar under hundralappen med fat därtill. Den som designat dem är min ständige favorit Jasper Morrison, som säkert kommer att föräras ett eget inlägg här i bloggen inom kort.


Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...