Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Pall pryder sin plats

Vitmålad pall från IKEA försedd med vit färg och Wallies i form av blommor.

Jag köpte en pall ("Bekväm") på IKEA och piffade upp den med lite vit färg. För att göra det hela ännu roligare köpte jag några Wallies från Little Fairies och klistrade på pallen. Nu pryder den sin plats i barnrummet och ägarinnan är mycket nöjd. Wallies är ett slags klistermärke man kan sätta på väggar, dörrar eller möbler. De är lätta att arbeta med och kan lätt flyttas på om man vill det. Min absoluta favorit är "Walk this way" av  elly nelly (Elaine & Nell Oliver, mor och dotter) - jag vet bara inte var jag ska ha den. Men varför låta en sådan bagatell hindra mig?


Kommentarer:
Christel

Superfin! Måste genast in och se vad är för en favoritwallies som du syftar på. Vet inte om det är Maria eller Malin som skrivit, men det kan ju kvitta. :-)

2009-01-29 @ 10:02:27

Jag tror att vi gillar den båda två!

2009-01-29 @ 13:43:41

Så söt den blev!

2009-01-29 @ 15:20:55

Pallen blev superduperfin! Jag har en likadan i vårt kök som jag betsade och lackade i en brun/svart ton, nästan exakt samma som våra köksluckor.

2009-02-02 @ 14:36:59

Hej jag har bloggat om din fina pall , hoppas du tycker att det är ok =) skriver in din blogadress i inlägget så klart.

2010-09-09 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...