Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Spara eller Slösa?


Spara eller slösa? Expedit eller Random? (Bilder från www.miljogarden.se och www.ikea.com/se)

Om du är en slösa och sugen på en ny bokhylla så finns snygga Random (Neuland Industriedesign) att köpa. Problemet är att du måste hosta upp med 15-16 lakan per sektion - men det gör ju en slösa gärna! Är du en spara eller en fattig slösa (blir lätt så) och gillar looken med de till synes slumpvis placerade hyllplanen kommer nu IKEA med en nyhet. Det är en bokhylla i serien  Expedit som man kan få för 995:-. Länge leve IKEA!


Kommentarer:
Vän av ordning

Hm hur skall man kunna följa bokstavsordningen när hyllplanen är på olika höjd? Och var skall man sätta knubbarna som talar om vilken avdelning det är? Det tänkte ni inte på , eller hur??????? Blir jag riktigt upprorisk en dag skall jag köpa en Expedit till mina kokböcker......

2009-01-22 @ 12:34:22
Maria

En bibliotekaries mardröm...

2009-01-22 @ 15:39:47

Jag måste faktiskt vara lite tråkig och säga att jag tycker det ger ett lite rörigt intryck med olika höjder på hyllplanen. Go Expedit! Go! :)



Fortsatt trevlig kväll!

2009-01-26 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...