Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Väggrafiksmani


Fin interiör med väggrafik 'Fashion no 2027' från Firm Living (Bild: Easy Living Magazine)

Åh, vilken fin bild; väggfärgen, Eames-stolen som bryter av, klockan, lampan, retroskrivbordet och inte minst väggrafiken 'Fashon no 2027' från Ferm Living. Blev inspirerad av Marias pall och det här snygga reportaget från Easy Living Magazine och klickade hem två nya wallies som snart landar i en brevlåda nära mig. Vilka? Svaret på det tillsammans med resultatet kommer snart i bloggen - om inte blev det ganska misslyckat... ;-)

Kommentarer:

Hej!



Jag blir alltid lika glad nar jag hittar nya bloggar som inte handlar om vit inredning. Hit kommer jag absolut igen.



/Nina

2009-01-30 @ 13:37:12

Tack, du är välkommen tillbaka! :-) Gillar iofs vitt, men kan själv bli trött på alla vita inredningsreportage. Kommer att göra dig besviken med mitt nästa inlägg, men du får krydda med färg i tanken. ;-)

2009-01-30 @ 14:52:27

Hej!



Kikar in på din blogg! Den röda stolen var ju urläcker! Vill ha!



Välkommen att kika in hos mig!

2009-01-30 @ 16:14:51

Visst är den fin! En designklassiker och evig favorit. Har hälsat på dig på Gotland. Det var trevligt! :-)

2009-01-30 @ 16:32:18

Snyggt! Nu finns förrsten bilder på min "egendesignade" spegelkoja på min blogg om nån är nyfiken:)

2009-01-31 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...