Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - I Sixx Designs fotspår



Idag fredagsmyser vi i framgångsrika inredarna Sixx Designs fotspår. I det här huset har de lyckats skapa en sällsynt lyckad blandning av gammalt och nytt, vilsamt vitt och härligt färgsprakande på en och samma gång. För att alla ska få plats slår vi oss ner både i köksdelen med pastelliga stolar och den lite mer formella matdelen med Kartells moderna transparenta stolklassiker. Barnen har sitt eget fina möblemang. Efter middagen rekommenderar jag starkt en rundvandring - beundra trappgalleriet, mys på verandan, imponeras av modet i att ha ett knallorange sovrum eller slappa i Philippe Starcks sköna utesoffor vid poolen. Mig hittar ni vid flipperspelet! :-) Trevlig helg!


Bilder: Sixx Design

Kommentarer:

Snyggt, härligt med lite färg. Man blir så glad av det!

Ha en skön dag!

Kram Rebecka

2009-06-05 @ 08:29:09

Härlig bostad! Så fint med tavelgalleriet och poolen med uteplats var ju INTE att förakta! :D Men men... barnslig som man är så joinar jag nog dig först vid flipperspelet innan jag gör "bomben" ner i poolen! Trevlig helg!

2009-06-05 @ 09:12:36

Härlig blandning av både design, färg och nytt och gammalt. Högst personligt och vilken tavelväg!!!

Poolen ser lockande ut och när du och Marie (ganskalagom) spelat färdigt på flipperspelet kan vi ses vid poolen! Sätter mig en bit ifrån så jag slipper vattenstänk :)

Trevlig helg!

2009-06-05 @ 11:50:59

Jag kör bomben direkt! :-) (Men självklart inte så att jag skvätter ner Irene.) Och när jag börjar frysa lite slår jag mig nog ner på glasverandan. Cocktails, anyone?

2009-06-05 @ 13:50:59
Mia

era hus-inlägg är mina favoriter. ni väljer aldrig det uppenbara. me like!



ang frisören och skorna. tack för tipset! ska dit på tisdag och ska särskilt tänka på vad jag tar på mig om fötterna..:)



härlig helg

kram mia

2009-06-05 @ 14:20:27

Härlig inspiration...personligt och fint!Gillar!



trevlig helg å kram!



tina

2009-06-05 @ 16:48:55

Haft en bra dag?:D

2009-06-05 @ 17:06:25

Vilket vackert hem. Tänk att ha så där stora fönster så att härligt ljus kommer in! Läckert med alla härliga färgklickar i hela hemmet.

Jag kommer och myser på verandan jag också!

Trevlig helg!

2009-06-05 @ 21:23:56

Wow, här hade jag kunnat stanna ett tag!

Så läckra stolar ni köpt!!! Förstår att det känns lyxigt! De gör väl att hela rummet känns annorlunda!?

Ha en trevlig nationaldag och helg!

Kram

2009-06-05 @ 23:27:42

Japp!! Det här var ett spännande hem, en salig blandning som ändå går ihop. Inte illa att få till det så minsann.



Kram och ha en bra helg!!

2009-06-06 @ 06:33:09

Vilket ställe och verkligen ett fint trappgalleri.

2009-06-07 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...