Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Gladsaker - Juni


1. Takpendel Memo, Castaldi - 2. Brödkorg Wicker av Cecilie Manz, Muuto - 3. Cookie Tray av Stina Sandwall, Asplund -  4. Kuddfordral Stad, Afroart - 5. Kudde Maja, Åhlens - 6. Kudde från Missoni (Bild: BoBedre) - 7. Vilstol Safari, Cane-Line (Bild: Hulténs) - 8. Plastmatta från Indiska - 9. Bokhylla Angle, A2 - 10. Multi Seat av Anna Linde, Linde & Sandström

Kan knappt förstå att det redan är juni. Nu går det inte att säga till dottern att det "snart" är sommar längre. Nu är den här - även om det är lätt att undra vart den tagit vägen. Hur som helst så delar jag gärna med mig av saker som gör mig glad den här månaden. En del somrigt - annat bara fantastiskt!.

Har länge längtat efter en brödkorg med stil och nu finns det en. Föga förvånande är det pålitliga Muuto som än en gång levererar - den här gången i form av Wicker. Med födelsedagskalas i nära antågande är det spaning efter fina kakfat som gäller - bättre än Cookie Tray från Asplund blir det knappast. A2 har tidigare visat prov på sin förmåga att göra traditionella möbler på sitt eget fantastiska sätt. Hyllan Angle är ännu en. Så fin! I sommar lägger jag mig gärna och vilar i coola Safari från Cane-Line. Omgiven av somriga kuddar och med den den färgglada mattan från Indiska som piggar upp ligger jag och myser till sommaren kommer tillbaka. Hoppas att det inte dröjer för länge. :-)

Kommentarer:

Håller med, kan inte alls förstå att det är juni redan :I



Tack för gratulationen. Ja, det är samma här, min bror är tre år yngre än mig hehe :) Men allt har sin tid :)



Tänkte bara passa på att fråga du som är lite av en rookie i blogg världen ,). Jag håller på att strukturera om min hemsida, men undrar vad du tycker om när jag skriver på svenska? Ska jag hålla mig till engelska? Vet inte hur pass bekväma svenskar är med engelska.



Ha en underbar dag!

2009-06-10 @ 09:13:56

Härliga saker igen, tittade på tyget från Åhlens (kudden hos dej) men vågar mej inte på det...hade jag haft altan kanske men inte inne ändå blev jag så sugen....en massa glada färgen.



Morrrrr! Himla skitväder, här är gråare än gråast.



Kram och ha det så gott!

2009-06-10 @ 09:19:24

Här var mycket som jag tycker om! Hyllan är underbar, riktigt snygg och vilstolen hade gärna stått på min altan. Kakfatet eller -faten, det med tre i olika höjder var kul... Ja det mesta i denna samling var fint

Här har vi ingen sommar än... regnigt idag! Tur kanske, eftersom jag ska städa.

2009-06-10 @ 09:55:40

Lampan står nu på vill ha listan :)

2009-06-10 @ 11:16:07

Nej, håller med! Är det verkligen redan juni. Och regnar gör det bara. typisk svensk sommar.

2009-06-10 @ 12:24:38

Många fina saker

Som vanligt =)



Må gott i regnet =(



Maliin

2009-06-10 @ 12:24:56

Fast det känns allt annat än sommrigt i Göteborg idag. Safari hade jag gärna krupit ner i, den ser riktigt skön och lite omslutande ut.

2009-06-10 @ 12:56:56

Solsängen var hur fin som helst! En dag som denna kan den få flytta inomhus... Skulle gärna ligga i den och läsa tidningar och dricka te. Gillar verkligen bokhyllan med.

2009-06-10 @ 14:54:46

Ge mej en solsäng och lite sol. Sedan vill jag ligga där med en god bok. Kommer du med fika,l?.

Sedan kan jag ligga där och göra en önskelista!!!!!

Ha en bra dag!

2009-06-10 @ 15:22:20

Åh allt är så läckert! Vilstolen Safari skulle inte vara helt fel ;)

2009-06-10 @ 15:54:28

Bokhyllan ger mig ha-begär deluxe!:) Så läcker..

2009-06-10 @ 21:17:23

Vilka HÄRLIGA GLAD-saker även denna månad! Tänk vad "HA-galen" det är lätt att bli! Jag vill ha allt.... ;-) KRAMAR!

2009-06-10 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...