Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Utmanad igen...



Fick den här utmaningen av Proforma.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
... inte med melankoli som för så många andra, utan ro. Inga
(ur boken Smuts av Katarina Wennstam)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En liten cylinderformad papperskorg med presentpappersrullar

3. Vad såg du senast på TV?
Mia & Klara

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21.52

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inte mycket. Barnen sover och maken läser.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick en välbehövlig promenad med min familj och tog en sväng i trädgården. Vår snödroppar som vi petade ner i höstas börjar komma upp. :-)

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Satte mig just vid datorn efter att ha legat och sovit framför TV-n.

8. Vad har du på dig?
Jeans och en cerise hoodie.

9. Drömde du något inatt?
Att jag vaknade en gång i timmen av att lillasyster tappat nappen... Nej, just det, det var ju sant. :-)

10. När skrattade du senast?
Åt Mia & Klaras sjuka humor. Annars skrattar jag högst och mest åt alla små härliga tankar som kommer ur vår storasyster - snart tre år. Ljuvligt!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inte mycket. Sitter i vårt "fulrum" - kombinerat arbetsrum, gästrum och sedan i eftermiddags står också lillasysters spjälsäng här. Rummet ska bli hennes. :-)

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Det skulle vara Mia & Klaras fejkade kräftskiva på TV. :-)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skojig!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Somnade framför The Reader alldeles nyss. Såg hela (WOW/!) Slumdog Millionaire i fredags.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Resor, ett hus vid havet (PÅ stranden), en skojig bil, massor med kläder och fantastiska möbler.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag är jättelång. 181 cm över havet.

17. Tycker du om att dansa?
Japp

18. George Bush?
Skönt att slippa.

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Kajsa och Kalle. Kalle Anka-varning jag vet. Nu har vi ju två tjejer (Kajsa & Ebba) och det blir nog aldrig någon Kalle

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut. Gärna i södra Europa eller i USA (New York eller på västkusten.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Kom in! :-)

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Room Design
Furnish
Johanna.B
Fyra i huset

Kommentarer:

Kul läsning! Resor... hur kunde jag missa det! Klart jag också vill :)

Visst var det en kul utmaning!

Ha det gott!

2009-03-01 @ 22:26:56

Vilken kul utmaning! jag såg också Mia och Klara ikväll, då skarattade jag också:)

2009-03-01 @ 23:16:42

Oj nu har du haft fullt up med att skriva :)

Har ocksa utmanat dig..men bara med en kortis :) Ar forsta gangen jag fyller i nagot sjalv, visste knappt vilka jag skulle skicka till om ens nagra hehe :) Hoppas allt ar val, tack for dina kommentarer ocksa :) Ha en kreativ dag- carro

2009-03-02 @ 05:10:45

Tack för utmaningen, jätte kul, ska göra den så fort jag har lite tid över =)

Kul att läsa din!

Kram Rebecka

2009-03-02 @ 07:50:40

Kul! Ska ta mig an den så fort som möjligt!



Kram

/Johanna

2009-03-02 @ 09:00:15

Kul att läsa :-)



Kram Annette

2009-03-02 @ 17:27:22

KUL att läsa din utmaning & att "lära känna" dig lite mer! KRAMAR!!

2009-03-03 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...