Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Mr. Fågel


Bilder: Mr. Fågel och sessan o. sus

Besökte ett av våra favoritutflyktsmål, Nivå 125, vid förra helgens stugbesök. Förutom en god fika fick vi även vårt behov av fina designprylar tillgodosett. En av favoriterna var tavlorna från Mr. Fågel. Den grafiska formgivaren Diana Nylén gör härligt färgglada illustruationer som trycks på bland annat kort och tavlor. Alfabetet och de små kvadratiska tavlorna är riktigt fina - och för att göra saken ännu bättre är priset riktigt schysst 89 kronor för alfabetet och 69 kronor för de kvadratiska. Vågar lova att det blir minst en Mr. Fågel-tavla i ett barnrum nära oss. :-)  

Kommentarer:

Mr. Fågel, det får jag lägga på minnet. Man blev verkligen glad över de olika motiven. Tack för tipset!

2009-05-30 @ 19:05:36

Det kan jag förstå för med så bra pris kan man ju variera tavlor efter humör och färg :) Kul motiv!

Nivå 125 verkar intressant. Skulle nog behöva ta några dagar i sommar till Skåneland, verkar finnas så många mysiga butiker och gallerier.

Fortsatt trevlig helg!

2009-05-30 @ 23:16:25

Mr Fågel var helmysig, härliga illustrationer, och det skadar ju inte när prislappen är vänlig :) hoppas du får en fin söndag och trevlig morsdag!

2009-05-31 @ 00:45:22

Åh, så fina! Synd att sonen är lite för stor för de trycken. Grattis till din söta dotter i efterskott! Vi har också njutit av solen idag. Det har visst varit vackert väder i hela landet. Sommar!

2009-05-31 @ 20:42:58

Så fina, hade jag varit barn hade jag velat ha sådana på mitt rum.

2009-05-31 @ 22:57:39

Sådana där bilder man blir gald av.

Priset också,l!

2009-06-01 @ 20:03:36

Åh va glad man blir av dessa bilder=) Härligt

Må gott

KRAM

2009-06-02 @ 22:29:04
Malin Larsson

Vad fin print med ABC. En sån vill jag också ha. Jag köpte en annan av www.gladaapan.se superfin. De hade ett par andra affischer med siffror bl.a. Med en urgullig Uggla. Kolla.

2014-06-07 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...