Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Torka med stil



För alla som gillar 10-gruppen och som inte tycker att någon detalj är för obetydlig är det en glädjande nyhet att Edet och 10-gruppen inlett ett samarbete. 10-gruppens snygga mönster på Edets praktiska rullar. Hurra - säger jag - och håller tummarna för att inte prislappen blir alltför hög! :-)

Snyggt papper kräver givetvis snyggt sällskap. Nedanstående köksrullehållarpotpurri (långt ord!) ger tips om flera fina följeslagare till Edets nya rullar. Själv skulle jag gärna ta en Alessi, men blir charmad av House Doctors fågel och Åhléns spetsprydda. Vad väljer du?


Från vänster till höger - uppifrån och ner; Mediterraneo från Alessi (Bild: Edet), stilrent från Stelton (Bild: Dansk Design), fågelprydd från House Doctor (Bild: Snirkla), spetsmönstrad från Åhléns (Bild: Åhléns), Venedig från Eva Solo och Paper Dee från Neon Living (Bilder: Dansk Design)

Kommentarer:

Toapappret har jag köpt på Ica nu. Det var 4 rullar av varje mönster! Hushållspappret köper jag inte då vi alltid använder Torky som jag sätter på en hållare från Zack.

Det jag saknar på hushållsrullehållare är något som håller änden på plats, den brukar alltid falla åt sidan.

Den med fågeln var lite kul, gillar också Alessis och den från Stelton!

2009-05-23 @ 23:53:28

Nice! Jag vill ha Alessi eller lilla gula fågeln.

2009-05-24 @ 06:28:30

Gillar verkligen att få in lite kul mönster på en pappersrulle...och så har jag länge sneglat på Alessi pappershållaren!

Kramen.

2009-05-24 @ 08:49:09

Gillar också Alessis, den är snygg. Kul med annorlunda toapapper. Får ta o kika efter det nästa gång jag storhandlar! Trevlig söndag!

2009-05-24 @ 11:03:51

Härligt med lite snyggt toapapper ;) Det behövs!



Och härliga tillbehör du visar, min favorit är Eva Solos, snygg!

2009-05-24 @ 11:54:20

Vilket roligt inlägg! Inspirerande.

2009-05-24 @ 12:33:10

Visst är det roligt att så enkla saker som toalett-, och hushållspapper kan förgylla lite extra i hemmet. Sådana idéer tycker vi alla om.

trevlig blogg du har förresten. Kram

2009-05-24 @ 13:06:31

Det verkar som om rullarna redan är ute i handeln. Men det fanns inga på min affär.

2009-05-24 @ 17:19:19

Paper Dee och hållaren från Stelton var riktigt snygga. Jag har faktiskt ingen hushållspappershållare hemma men jag saknar det inte riktigt heller.

Pappret var roligt, ska titta om det kommit i affären nästa gång jag handlar.

Kram Jenny

2009-05-24 @ 20:32:08

Hej igen!

Jo papper har vi, men ingen hållare. Håller med om att det går åt mycket papper när man har småbarn, tycker jag köper en ny förpackning varje vecka.

2009-05-24 @ 20:42:20

Nu får man torka sej där bak med andakt....toapapper spelar ingen roll om det är snyggt eller inte bara det är bra men hushållspapper är kul när det är snyggt.



Snyggar hållare du vaskat fram!



Ha en bra dag!! Kram!

2009-05-25 @ 06:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...