Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - Hos manusförfattaren

Idag fredagsmyser vi i detta sköna danska hus - ägt och inrett av en manusförfattarinna som precis som yrket påbjuder verkar ha ett sinne för dramatik. Här samsas gammalt, slitet, trärent och läder med nytt svart och färgglatt. En lika hemtrevlig som personlig kombination. Jag faller för takhöjd och bjälkar i ateljén, kaminen och den enkla hyllan i köket. Den stora slitna läderfåtöljen med en härligt färgsprakande tavla ovanför sig känns väldigt inbjudande. Här kurar jag upp mig med en bra bok framför eldens sken och inväntar dagens gäster. :-) Trevlig Valborg och ha en fin helg!
Bilder BOLIGMagasinet

Kommentarer:

En sådan läderfåtölj skulle jag också kunna tänka mig. Fantastiskt originellt och personligt hem. Ha en fin valborg!

2010-04-30 @ 09:03:13

Vill dela soffan med dej, det ser så trivsamt ut där. Dörren var verkligen snyggt sliten med fin färg. Kul med siffrorna som extra detalj.



Trevlig Valborg önskar Lissen

2010-04-30 @ 09:38:34

Vilka underbara bilder, så skulle jag gärna bo! Tänk att jag är så förtjust i svarta kök, blir alltid sittandes en lång stund och bara suckar så fort jag ser ett!



Ha en underbar Valborg!

2010-04-30 @ 11:06:35

Ser suveränt mysigt ut. Verkligen ett hemtrevligt hem.



Hoppas du får en riktigt mysig valborg!



Många kramar från

Sally och jag

2010-04-30 @ 13:46:52

Skön stilmix.

Trevlig Valborg tll dig med!

2010-04-30 @ 15:22:37

Ser underbart ut. Kan tänka mig att inspirationen till nya manus flödar i detta fina hem. Trevlig Valborg och 1:a Maj Malin!

2010-04-30 @ 19:04:01

Du ordnar alltid så trevligt fredagsmys!!! Och där stannar vi väl hela helgen...?!!:)

Kram

2010-05-01 @ 11:12:35

Blir avundssjuk på det där arbetsrummet, där skulle jag gärna sitta och jobba.

Hoppas att ni hade en bra valborgsmässoafton och att helgen blir bra. Kanske lite trädgårdsarbete?

Kram, Jenny

2010-05-01 @ 16:27:41

Ja tack och ännu mer ja tack!!



Hur snyggt som helst



Maliin

2010-05-01 @ 19:22:02

Måste se var fredagsmyset var någonstans och inte blev jag besviken, inte! Här hittar säkert manusförfattaren mycket inspiration i alla fina detaljer, det gör i alla fall jag! Och jag faller som en fura (!) för både bjälkar i taket och den imponerande höjden.

Fortsatt trevlig helg!

2010-05-02 @ 00:14:45

Hej!

Generellt: vilka vackra foton!

Och sen vill jag ocksa ha en mobel dar alla burkar och marmelader och kryddor star framme...som detta kok ovan. Jag alskar mat! Och sen alskar jag att se vad andra har hemma i skafferierna. Och sen ar det bara sa kul nar man ar ute och reser och handla med sig just MAT hem. Battre an tusen souvenirer: tank parmesanost, oliver fran Spanien, marabou fran stockholm, kryddor fran marakesh....

2010-05-02 @ 15:37:21

SV: Precis, hur kan en jacka som är så ful vara så populär?



Haft en bra helg då? :)

2010-05-02 @ 22:00:16
Mia

Jag lajkar big time!

2010-05-13 @ 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...