Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Gladsaker - April

Bilder: Hay, Ilva, Ferm Living, Muuto, Curated Mag och Frapp.

Vips blev det april och hög tid för nya gladsaker. Har tagit gladsakspaus ända sedan december och så kan vi ju inte ha det. Den här gången bildar gladsakerna ett vardagsrum som andas sommar. Den snygga modulsoffan Milos kommer från BoConcept och kombineras här med soffbordet Trouville av återvunnet trä och lackerat järn från Ilva. Den underbara klädda pallen "Mags Antique Ottoman" kommer från stilsäkra danska Hay. Danska är också de tjusiga kuddarna och "flask"-ljusstakarna (finns hos Wasabi Home) av trä från Ferm Living. Den fina lampan heter Milk och kommer från Unique Interieur. Fågelburen och bambukorgen med lock från Ilva bidrar med lite naturkänsla och ljuslyktorna Koster från eviga favoriten Muuto sprider mysbelysning. Lägg märke till den smarta skåran i sidan avsedd att föra ner tändstickan i. Vet inte hur det är med er men jag hade kunnat tänka mig att ha det så här ett tag... åtminstone över sommaren. ;-)

Kommentarer:

i like :D

2010-04-14 @ 08:47:03

Sitter här med kaffekoppen och tittar på dina gladsaker.

Har köpt soffa till nya lägenheten, sneglade längtansfullt på en turkos på Mio. Men det blev en ljusgrå. Men gillar den turkosa glada färgen!

2010-04-14 @ 08:50:30

Bordet föll mig i smaken och ljuslyktorna var fina.Påminner om höga kivi-lyktor.Förresten du hade rätt angående texten.det är Eurythmics låttext! och ja,jag har tryckt med stämplar ifrån Clas Ohlson.Pillrigt men kul!kram kram!

2010-04-14 @ 10:01:37

Smarta och snygga ljuslyktor, dom hade jag verkligen kunnat tänka mig. På tal om Muuto så har jag önskat mig "the Dots" till min födelsedag. Undrar om sambon förstår hur mycket jag vill ha dem...

Ha dé bra!

Kram, Jenny

2010-04-14 @ 18:15:31

Härliga gladsaker! ...gillade soffan -wow vad snygg!!!



Kram Sofie

2010-04-14 @ 20:59:06

Vilket härligt kollage du har gjort!

2010-04-14 @ 20:59:21

Härligt kollage! Man blir verkligen glad av alla fina färger!

2010-04-14 @ 23:04:23

Härliga gladsaker som vanligt :-)! Jag tycker fortfarnade att det är såå mysigt att tända ljus på kvällen. Så alla ljusstakar/lyktor blir mina favoriter bland dina glad-saker! Ha det så bra! KRAMAR

2010-04-14 @ 23:41:23

Jo, tack jag skulle kunna tänka mig alla Glad-sakerna. Soffan var ju riktigt läcker...kuddarna likaså...och soffbordet...

Kramen.

2010-04-15 @ 10:00:23

Wow, vad mycket snyggt och det där bordet har jag precis köpt för några dagar sedan. Fast mitt är lite större och skivan är inte mönstrad utan en hel drivvedsskiva.

2010-04-15 @ 10:51:20

Underbart med gladsaker igen! Härlig färg på soffan tycker jag.



Kramar från

Sally och jag

2010-04-15 @ 14:46:14

Fast egentligen tycker jag att tekniska saker är ganska fula. Hoppas jag får någorlunda snygg ordning i lägenheten.



Idag har jag köpt gustavianskt bord och stolar på blocket. Impuls lite grann. Ska klä om sitsarna så småningom, kanske måla om bord och stolar. Förhandlade till mej en hylla också. Dessutom får grejerna stå kvar hos dom tills jag flyttar.

2010-04-15 @ 20:53:41

Mmm, så fina gladsaker april bjuder på, bara att inhandla och sätta på plats så fint som du matchat! Jag gillar framför allt färgskalan.



Trädgårdsboken ska jag kolla upp, om inte annat för den bildens skull... tack!

2010-04-15 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...