Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Jul i Linnarp

Julgranspyntet har fått flytta in i Linnarp-skåpet i väntan på granen.

Tredje ljuset är nu tänt och december rullar på i en hastig takt. Julen flyttar sakta fram positionerna i hemmet. Stjärnorna lyser i fönstren och julpyntet börjar ta plats. Lite mer för varje helg som går. Helgen har varit innehållsrik med avfirande av en kär kollega i Köpenhamn i fredags med en trött lördag som följd. Tröttheten till trots lyckades vi oss ta oss till favoritaffären och köpa en hel del julklappar både till oss själv och andra. Nu längtar jag ännu mer till julafton. :-) Idag har vi tillverkat julgodis. En del blev godare än fint och en del blev finare än gott. Som vanligt alltså. :-)



Kommentarer:

Sååå mysigt! Jag diggar verkligen det där skåpet :)

Låter som ni har haft en härlig helg i Sthlm!



Nu ska jag ända vårt tredej ljus i advenstljusstaken!

2010-12-12 @ 17:51:52

Åh vilka goa grisar - de skulle gärna få bo här hos oss! :-)

2010-12-12 @ 18:16:06

åh tack för inspirationen! Nu ska jag ta fram min stora glasburk som jag loppisfyndade i somras och se om jag kan hitta julkulorna och fylla upp den med!

2010-12-12 @ 18:25:34

Ja,nu börjar man längta till julen!vad kul att ni kikade in på Garbo.Jag har ju velat göra det ett tag nu.Jaghar min frisörsalong där i närheten men det har inte blivit av att jaghar tagit mig dit.En gång var jag på väg men då hade de stängt!men bilderna talar för sig att det ser fantastiskt ut.Så jag måste nog ta mig ett besök nästa gång jag ska klippa mig.kram kram ,trevlig fortsatt helg!

2010-12-12 @ 18:53:16

Så fina bilder!! Jag längtar också till julafton men jag tycker nästan att det går lite för fort. Man hinner ju inte med.

Kram

2010-12-12 @ 20:16:33

Så mysigt att titta in i ert fina skåp.

2010-12-12 @ 21:19:18

Så fint med en jul-piffad Linnarp! Vi har inte riktigt hunnit med att packa upp julpyntet än, det får nog bli till nästa helg.

2010-12-12 @ 21:25:38

Snyggt julpiffat! Har inte alls kommit så långt!

Tiden får gärna stanna en stund nu så jag hinner ikapp! Bara en helg kvar... puh!

Kram

2010-12-12 @ 23:16:08

Oj så fint! och där står ju dom fina muggarna som jag spanat på så länge, kanske köper jag ett par i förtidig julklapp till mig själv på onsdag.

2010-12-13 @ 00:10:52

Ja, det känns verkligen att det börjar närma sig att knyta ihop säcken! Vi har haft en skön och avkopplande helg!

Filmen Svinalängorna var bra! Men det är med en tragisk känsla man lämnade biosalongen...tänk så mycket elände det finns!

Kramen.

2010-12-13 @ 10:21:16

Trevligt med fest, med fina vänner.



På ett smakfullt sätt har julen satt fart hos dej, finfint. Ha en skön måndag.//Lissen

2010-12-13 @ 11:42:09

Åh det lät som en härlig helg. Önskar dig nu en ljuvlig start på veckan. Kram

2010-12-13 @ 19:57:00

Låter som att ni har fin julstämning! Saknar den lite här hemma faktiskt, har blivit otroligt lite julbakning och julgodis i år. Tycker det är lite svårt när man reser bort över julen. Ingen idé att köpa gran eller fylla kylskåpet för mycket...



Kram, Jenny

2010-12-13 @ 21:50:43



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-14 @ 19:25:55

Måste bara säga att bilden i skåpet har jag tittat och tottat på hur många gånger som hellst, den är superfin och inspirerande... kanske skulle skrivit det för änge sedan, något jag tar med till nästa jul tror jag. Tycker om din blogg väldigt mycket förresten, så här tittar jag in då och då :) Ha det fint kram Lina

2011-01-25 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...