Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Mer skönhet från Hay


Danska Hay lyckas med det mesta de företar sig - så även den här gången när Tube Chair lanseras i materialkombinationen trä/aluminium. Tube Chair, formgiven av KiBiSi, förmedlar samma coola loungekänsla som många av sina Hay-syskon. Hur bekväm den är med sina ribbor ska jag låta vara osagt, men den är onekligen skön att vila ögonen på. :-) Sköna ser också de läckra färgglada filtarna Plus 9 och Dot ut att vara. Perfekt för de sommarkvällar jag längtar så efter.
Bilder Hay

Kommentarer:

Vacker textil kan verkligen förgylla hemmet ...

2010-02-03 @ 13:23:13

Galet snygga stolar. Tror du att de verkligen är obekväma? Ja, kanske. Men då finns det ju anledning att köpa sig några snygga kuddar också! ;-)

2010-02-03 @ 13:25:31

Vilka härliga mönster!



Jag har haft massor med tekniska problem med min blogg vilket har gjort att jag har blivit tvungen att lägga ner den, men jag har börjat om på ny adress dit jag gärna vill hälsa er välkomna:

http://interiorguiden.blogspot.com/

2010-02-03 @ 14:53:07

Snygga stolar!

2010-02-03 @ 16:40:51

Jag tar gärna en filt på en gång och sveper om mej!

2010-02-03 @ 17:40:24

Görfräck stol! Den måste väl vara sittbar, finns ju egentligen ingen anledning att tillverka en stol som är jobbig att sitta på... fast ibland undrar man allt!

En snygg pläd vore inte fel att svepa om sig även denna kalla vinter! Lika fina båda två!

Irene

2010-02-04 @ 00:56:08

umm stolarna var riktigt läckra....skulle gärna få bo hemma hos mig :)

2010-02-06 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...