Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Somriga linnehanddukar hos Cosas

Igår var jag arg... jättearg. Inga jätteallvarliga saker, men det hände saker på jobbet som satte mina känslor i gungning och har de väl börjat gunga så kokar det över. Jag hade tänkt göra ett gladsaksinlägg igår, men när jag satte mig vid datorn insåg jag att det inte gick att vara glad, så det får bli en annan gång. :-) Idag känns det lite bättre - tiden tryter dock så idag blir det ett snabbt inlägg om en trevlig nyhet från Cosas. Gillar de somriga och medelhavsinspirerade bilderna på vackra linnehanddukar och linneservetter från svenska Picnic. Kan ge lite skön fransk känsla åt vilken svensk grillkväll som helst. Ses på fredagsmyset! :-)




Kommentarer:

Nej det är liksom ingen idé att låtsas vara glad om man har en skitdag. Hoppas det känns bättre nu!

2010-02-17 @ 16:31:50

Åhh kan förstå den där känslan, hopppas det blir bättre vad det än är.

Söta handdukar!

Kram Rebecka

2010-02-17 @ 17:35:54

Trist att du skulle behöva blir så arg. Skönt ändå att det gick över fort. ;) Gillar handdukarna -stilrena men ändå lite lekfulla. Fint!

2010-02-17 @ 19:19:11
Maria L

Kram på dig kompis!

2010-02-17 @ 19:19:47

Så bra att det är bättre nu!



Mycket söta handdukar. Och jag börjar som vanligt genast fundera på om det är någonting jag skulle kunna göra själv... Tänk om man hade en sådan där broderi-symaskin! Fast jag har ju knappt testat min vanliga symaskin så det vore kanske lite väl overkill för ett par handdukar...

Kram!

2010-02-17 @ 20:03:04

Knack... knack! Vågar man komma in hit? :)

Skit när det är någonting som får en så upprörd! Hoppas det känns bättre nu.



Handdukar är snygga och skulle trivas i mitt kök! Åh, vad man längtar efter sommar och grill!

Kram Irene



Ps. Jag hänger på fredagsmyset om än dock sent. Jobbar länge...

2010-02-17 @ 20:08:38

De var sommarsöta och lite gulliga. Jag hoppas de hjälpte upp humöret, men framförallt hoppas jag att det som gjorde dig arg går att göra någonting åt.

2010-02-17 @ 22:07:18

Underbara! Blev ruggigt sugen på grillning nu..åh!

2010-02-18 @ 09:57:41

Vissa dagar är helt enkelt inte lika bra som andra...men handdukarna var urläckra...skulle gärna ha några hemma! Jag gillar ju Medelhavet!

Kramen.

2010-02-18 @ 11:44:18

Vilka fina!

2010-02-18 @ 21:03:34

Hoppas ilskan lagt sig till helgen. Ibland är det skönt att vara arg: det brukar leda till nya insikter och man blir äldre och klokare!

Använde förresten ordet "gladsak" idag om min nya kjol :).

2010-02-18 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...