Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Ett dopp i naturen

Bild: Decojournal

Tänk att ligga i det här badkaret, beläget mitt i en pampig allé, och filosofera bland tända ljus och kanske lite fågelkvitter... Kul med inredning som inte lämnar en oberörd. Önskar ibland att jag vågade vara lite modigare och tänka lite mindre på vad som fungerar i längden. Hänge sig lite mer åt vad som faller en in och vara lite crazy. Det är dock bara att inse att en sådan här tapet aldrig kommer att ta plats i vårt badrum hur cool jag än tycker att den är. Badkaret kan däremot få flytta in på studs. Mums! :-)


Kommentarer:
Maria L

...och lite champagne kanske? :-)

2010-02-04 @ 09:54:37

Ja så skönt det hade varit att bli lite mer crazy ibland. Igår pratade vi om "Fallin Down"-syndromet på jobbet, men det är lite väl mycket crazy. :)

2010-02-04 @ 12:01:02

Mys! Där skulle jag mer än gärna ligga och drömma mig bort. Underbar tapet! Kram Emmy

2010-02-04 @ 14:54:44

Skulle nog också behöva släppa loss lite mer ibland och våga vara lite mer annorlunda när det gäller inredning. Kör lite väl ofta på det välkända och vita och även om det är fint så kan det ju vara kul med omväxling :)

2010-02-04 @ 16:14:21

Ja hade vi bara lite större badrum så skulle gärna det där badkaret få slytta in hos oss också.

En sådan tapet skulle man behöva nu. Lura sig själv att det är sommar för en liten stund.

/Jenny

2010-02-04 @ 16:44:09

Där skulle jag också gärna sjunka ner.

Är också en aning för praktisk ibland :-)

Ha det gott!

2010-02-04 @ 16:57:02

Riktigt häftigt vore det att ligga där...

Men inte skulle det komma upp någon sån här hemma heller...ibland är man bara så tråkig ;)

Kramen.

2010-02-04 @ 20:42:43

Så verklig den såg ut, kändes nästan som om det inte var en tapet utan ett badkar utslängt i naturen. Snyggt badkar var det också!

2010-02-04 @ 22:46:17

Å, jag vill också vara lite modigare! Ett motto inför det här, ännu så länge ganska nya, året? :-)

2010-02-06 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...