Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Södahls sommar


Någon som har lust att lägga sig i den här solstolen?


Läsa tidningen på en filt på gräset?


Kanske en tupplur i hängmattan?

Vet inte om det är en god idé eller bara självplågeri att titta på bilder som de här en dag som denna. Idag, när vi har haft snöstorm i mer eller mindre hela landet, blev min längtan efter sommar, sol och värme extra stark. När så danska Södahls sköna nyheter inför vår och sommar dök ner i mailboxen var det lätt att drömma sig bort. :-) Somrigt och fräsch så det förslår. Fina sängkläder har de också - både till stora och små.




Bilder Södahl 


Kommentarer:

Vilka fina mönster!!Jag tittade bara på kuddarna,sollrade bort gräset i bakgrunden,nä usch sommar vill jag inte ha!Barnen mina tror att det är jul snart igen.Kram kram!

2010-01-27 @ 22:56:04

Jag lägger mig direkt..!!!

:)

2010-01-27 @ 23:24:41

Ljuvligt! Jag kan riktigt känna hur varmt och skönt det är...

Härligt uggle-påslakan...riktigt fint!

Kramen.

2010-01-28 @ 07:48:35
Anonym

Skönt med lite sommarbilder! Snart är det vår - tralala!

2010-01-28 @ 08:35:58

Lite färg och sommarlängtan, är nog bra en sådan här snökaos dag (dygn). Vet inte vad jag väljer, solstol, filt eller säng. Går väl att variera, men tidningen får följa med till alla alternativen.

Ha det gott//Lissen

2010-01-28 @ 08:48:22

Härligt med sommar. Känns som om det kanske inte blir sommar i detta landet i år... Solen är framme i alla fall i ett vintervackert Malmö!

2010-01-28 @ 09:00:03

Jo det här är nog självplågeri. Visserligen har vi sol här idag men det är ju långt ifrån sommar...

Härliga färgglada textilier. De får en att bli glad!

/Jenny

2010-01-28 @ 09:30:25

Snöstorm kan jag inte säga att vi haft! Det snöade en del igår, sedan töade det och sedan frös det på igen så nu är det glashalt ute! Promenerade hem från frissan idag och det var riktigt skönt i luften! Fast jag kan ju säga att jag hellre har det som på bilderna, det ser sååå härligt ut och ja... det är nog med lite plågan jag också tittar för nu längtar man allt! Härliga mönster och färger!

Irene

2010-01-28 @ 22:05:41
Sofie

Åhhh så härliga bilder o textilier, längtar...

Någon som vet vart kan kan få tag på dem i Sverige?

2010-01-31 @ 20:00:52

Åh, jag är rysligt sugen på dom gula sängkläderna! Finns dom att få tag på i Sverige tro? Kram!

2010-02-07 @ 11:50:45
anna

Hej,

var hittar man danska Södahl i Sverige??

2011-05-06 @ 09:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...